apie tajota nieko nepasakysiu. imho, volva gali labiau nustebint nei nisanas islaidom. outbaka dyzeli reik ziuret nuo 2010 vidurio mazdaug, iki to laiko bedos su varikliu, kaip awd ryjantis 7-8 dyzelio sakyciau visai norma tos sanaudos. tai gal ir ziurek i tajota, gal dar koks vw ar skoda pasitaikytu atitinkamo dydzio... "Mindaugas" <viesasemailas@gmail.com> wrote in message news:lr7l6c$g8s$1@trimpas.omnitel.net... > Ateina laikas keisti mašiną, būtų įdomu išgirsti nuomones dėl pasirinkimo. > Dabar važinėjama su Nissan Almera Tino, 2001. Mašina byra tiek remonto > tiek surūdijimo prasme. > Pravažiuojama ~15 tūks. km per metus, kasdien į darbą, darželius, > būrelius. Savaitgaliais į kitus miestus, pas tėvus/uošvius. Kartais po > Europą pasivažinėjama. 2 vaikai. > Norisi panašaus dydžio, bet ekonomiškesnės remonto (nissan'e genda viskas > įmanoma ir neįmanoma) prasme, 20-30 tūkst. Lt. ribose. > Labiausiai linkstama Toyota Verso dyzelis; > Dar variantai Volvo v50 ir xc70 dyzeliai (bet pastarasis per ilgas atrodo, > pagrinde kai mieste naudoji kažkaip nebelogiška atrodo)? > Subaru outback dyzelis, - bet bijau, kad labai neekonomiškas kuro prasme > ir išviso sunku dyzelį rasti? > WW passat, atrodytų idealus variantas, bet atsiliepimai, kad pakaba > kažkokia ten neatspari brangu remontuoti, išviso mašiną sunku rasti > normalaus stovio? > Kas dar? > Ar tokios kainų lygio mašinos pirkimas galimas tiesiog turguje, jei > tikrinti autorizuotame servise, gali jie patikrinti ar ne "skenduolis", > "prikeltas lavonas", ar dar kažkas? > Gal dar į ką atkreipti dėmesį? > Ačiū už nuomones. > m. > >