troikės variklį kai išardžiau po 250kkm, 80 iš jų dujom, tai vožtuvų lizdai jau ne kažką buvo. Nžn nuo dujų čia ar ne. On 19/09/2014 10:48, PukiS wrote: > imas mataras pas visus dochus, tiek h4 tiek h6 sitam reikalui. sohc - > lyg ir galima neimt. beje, va dvilitris dochas - 40k jau dujom, > investicija buvo pasikeist zvakes nes gamyklines dar buvo (110k rida). > taigi gal nesvaigstam apie tai ko nezinom? > > "Kabal" wrote in message news:lvgm7l$i5q$1@trimpas.omnitel.net... > > O tai pas Subaru visi varikliai ne boxer? > Pas H6 voztuvai reguliuojasi isemus/iskelus varikli, o 2L ir 2.5L > apseina be > to. > Ir kaina gaunasi grubiai 2 kartus didesne pas H6. > > "finito" parašė naujienų news:lvglpp$hqf$1@trimpas.omnitel.net... > > jeigu boxer variklis su DOHC, tai voztuvai reguliuojasi isimant varikli, > nes ten kazkaip neina prieiti prie galvos nes variklis sonu guli. ko > pasekoje reguliavimo kaina iskyla. laselines kazkiek sumazina voztuvu > susedima ir prailgina reguliavimo poreikio perioda, bet kiti sako, kad > cia kaip "lavonui klizma". > > On 2014.09.19 09:10, Kabal wrote: >> Tas tai taip, ne dujos, o vazinejo nereguliuodamas voztuvu. >> >>