Tema: Re: Subaru 3.6 L EZ36 H6 LPG?
Autorius: [nemielas]
Data: 2014-09-20 14:02:42
H4 2.5 DOHC vožtuvai reguliuojasi išėmus motorą


"Kabal" <Kabal@nomail.lv> wrote in message news:lvgnt7$jle$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai nesvaik tada.
> H4 sekmingai reguliuojasi neisemus. Tik paprasciau nurinkt 
> plastmases/bakelius aplink, nei kelt varikli.
> Tas pats uzdujintas dvilitris dohc'as po 40-50kkm po voztuvu reguliavimo 
> parode kaprizus.
> Reziume: vienas voztuvas, kai saltas variklis neatsidarinedavo. Reguliavimas 
> padejo.
> Buciau toliau minkes pedala - galeciau rankomis stumdyti karuti.
> 
> "PukiS"  parašė naujienų news:lvgn4f$j12$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> imas mataras pas visus dochus, tiek h4 tiek h6 sitam reikalui. sohc - lyg ir
> galima neimt.  beje, va dvilitris dochas - 40k jau dujom, investicija buvo
> pasikeist zvakes nes gamyklines dar buvo (110k rida). taigi gal nesvaigstam
> apie tai ko nezinom?
> 
> "Kabal"  wrote in message news:lvgm7l$i5q$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> O tai pas Subaru visi varikliai ne boxer?
> Pas H6 voztuvai reguliuojasi isemus/iskelus varikli, o 2L ir 2.5L apseina be
> to.
> Ir kaina gaunasi grubiai 2 kartus didesne pas H6.
> 
> "finito"  parašė naujienų news:lvglpp$hqf$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> jeigu boxer variklis su DOHC, tai voztuvai reguliuojasi isimant varikli,
> nes ten kazkaip neina prieiti prie galvos nes variklis sonu guli. ko
> pasekoje reguliavimo kaina iskyla. laselines kazkiek sumazina voztuvu
> susedima ir prailgina reguliavimo poreikio perioda, bet kiti sako, kad
> cia kaip "lavonui klizma".
> 
> On 2014.09.19 09:10, Kabal wrote:
>> Tas tai taip, ne dujos, o vazinejo nereguliuodamas voztuvu.
>>
>> 
>