H4 2.5 DOHC vožtuvai reguliuojasi išėmus motorą "Kabal" <Kabal@nomail.lv> wrote in message news:lvgnt7$jle$1@trimpas.omnitel.net... > Tai nesvaik tada. > H4 sekmingai reguliuojasi neisemus. Tik paprasciau nurinkt > plastmases/bakelius aplink, nei kelt varikli. > Tas pats uzdujintas dvilitris dohc'as po 40-50kkm po voztuvu reguliavimo > parode kaprizus. > Reziume: vienas voztuvas, kai saltas variklis neatsidarinedavo. Reguliavimas > padejo. > Buciau toliau minkes pedala - galeciau rankomis stumdyti karuti. > > "PukiS" parašė naujienų news:lvgn4f$j12$1@trimpas.omnitel.net... > > imas mataras pas visus dochus, tiek h4 tiek h6 sitam reikalui. sohc - lyg ir > galima neimt. beje, va dvilitris dochas - 40k jau dujom, investicija buvo > pasikeist zvakes nes gamyklines dar buvo (110k rida). taigi gal nesvaigstam > apie tai ko nezinom? > > "Kabal" wrote in message news:lvgm7l$i5q$1@trimpas.omnitel.net... > > O tai pas Subaru visi varikliai ne boxer? > Pas H6 voztuvai reguliuojasi isemus/iskelus varikli, o 2L ir 2.5L apseina be > to. > Ir kaina gaunasi grubiai 2 kartus didesne pas H6. > > "finito" parašė naujienų news:lvglpp$hqf$1@trimpas.omnitel.net... > > jeigu boxer variklis su DOHC, tai voztuvai reguliuojasi isimant varikli, > nes ten kazkaip neina prieiti prie galvos nes variklis sonu guli. ko > pasekoje reguliavimo kaina iskyla. laselines kazkiek sumazina voztuvu > susedima ir prailgina reguliavimo poreikio perioda, bet kiti sako, kad > cia kaip "lavonui klizma". > > On 2014.09.19 09:10, Kabal wrote: >> Tas tai taip, ne dujos, o vazinejo nereguliuodamas voztuvu. >> >> >