Tai nesvaik tada. H4 sekmingai reguliuojasi neisemus. Tik paprasciau nurinkt plastmases/bakelius aplink, nei kelt varikli. Tas pats uzdujintas dvilitris dohc'as po 40-50kkm po voztuvu reguliavimo parode kaprizus. Reziume: vienas voztuvas, kai saltas variklis neatsidarinedavo. Reguliavimas padejo. Buciau toliau minkes pedala - galeciau rankomis stumdyti karuti. "PukiS" parašė naujienų news:lvgn4f$j12$1@trimpas.omnitel.net... imas mataras pas visus dochus, tiek h4 tiek h6 sitam reikalui. sohc - lyg ir galima neimt. beje, va dvilitris dochas - 40k jau dujom, investicija buvo pasikeist zvakes nes gamyklines dar buvo (110k rida). taigi gal nesvaigstam apie tai ko nezinom? "Kabal" wrote in message news:lvgm7l$i5q$1@trimpas.omnitel.net... O tai pas Subaru visi varikliai ne boxer? Pas H6 voztuvai reguliuojasi isemus/iskelus varikli, o 2L ir 2.5L apseina be to. Ir kaina gaunasi grubiai 2 kartus didesne pas H6. "finito" parašė naujienų news:lvglpp$hqf$1@trimpas.omnitel.net... jeigu boxer variklis su DOHC, tai voztuvai reguliuojasi isimant varikli, nes ten kazkaip neina prieiti prie galvos nes variklis sonu guli. ko pasekoje reguliavimo kaina iskyla. laselines kazkiek sumazina voztuvu susedima ir prailgina reguliavimo poreikio perioda, bet kiti sako, kad cia kaip "lavonui klizma". On 2014.09.19 09:10, Kabal wrote: > Tas tai taip, ne dujos, o vazinejo nereguliuodamas voztuvu. > >