Matai, kadangi salono erdves poreikis didelis, t.y. A4, ar 3er is principo netinka, tai lipant i A6/5er/E-class darza tiketis panasiu eksplotacijos kastu, kaip Mondeo biski naivu :) Vat elementariai 120kkm aptarnavimas, dyzelio ir tipo brangus - 823lt. Cia pas dileri, oficialiam servise. Nuvaryk pitaka, ar A6 tokiam aptarnavimui - tikrai priekyje vieneto prirasyt nereiks? Buvo cia diskusija, kai A6 dyzeliui grandine pakeist dileris pasiule uz 12, ar 14klt, ir galu gale buvo ivardinta 'gera kaina' 5klt - man tokios eiles nenumatytos islaidos nafig nereikalingos :) "Invertuota panda" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:148f5063d7d.8546291716368685486@news.omnitel.net... > On Thu, 9 Oct 2014 00:50:21 -0600, "Nevkurse" <nera@mailo.nx> wrote: >>> arba kazko nedasakai arba meluoji :) >> >>Mintis buvo 2-3 metu senumo vs nauja uz tuos pacius pinigus. Kad galima >>buvo paimt keliais metais senesni premiuma, pats zinau :) Tiesiog man >>premiumas nebuvo privalumas, greiciau atvirksciai - sukant po 40kkm per >>metus jo islaikymas bus neisvengiamai brangesnis. > > Kodėl? Jei nesiblaškyt po extremumus tipo s-klasės, tai dalių kainos gali > stipriai ir nesiskirt. > > -- > kthxbai.