Tema: Re: Koki modelį žiūrėt
Autorius: Nevkurse
Data: 2014-10-09 16:25:46
Matai, kadangi salono erdves poreikis didelis, t.y. A4, ar 3er is principo 
netinka, tai lipant i A6/5er/E-class darza tiketis panasiu eksplotacijos 
kastu, kaip Mondeo biski naivu :) Vat elementariai 120kkm aptarnavimas, 
dyzelio ir tipo brangus - 823lt. Cia pas dileri, oficialiam servise. Nuvaryk 
pitaka, ar A6 tokiam aptarnavimui - tikrai priekyje vieneto prirasyt 
nereiks? Buvo cia diskusija, kai A6 dyzeliui grandine pakeist dileris 
pasiule uz 12, ar 14klt, ir galu gale buvo ivardinta 'gera kaina' 5klt - man 
tokios eiles nenumatytos islaidos nafig nereikalingos :)

"Invertuota panda" <fake@fakeemail.com> wrote in message 
news:148f5063d7d.8546291716368685486@news.omnitel.net...
> On Thu, 9 Oct 2014 00:50:21 -0600, "Nevkurse" <nera@mailo.nx> wrote:
>>> arba kazko nedasakai arba meluoji :)
>>
>>Mintis buvo 2-3 metu senumo vs nauja uz tuos pacius pinigus. Kad galima 
>>buvo paimt keliais metais senesni premiuma, pats zinau :) Tiesiog man 
>>premiumas nebuvo privalumas, greiciau atvirksciai - sukant po 40kkm per 
>>metus jo islaikymas bus neisvengiamai brangesnis.
>
> Kodėl? Jei nesiblaškyt po extremumus tipo s-klasės, tai dalių kainos gali 
> stipriai ir nesiskirt.
>
> -- 
> kthxbai.