tai, kad nieko toj pakaboj ten baisaus nėra. Kaimynas pirko su 50kkm, dabar netol 150 jau - tik tIApalus keičia. 2.0cr 125kW. BMW tai nahui nahui su savo grandinėm, pas VAG'us diržai dvigubai ilgiau laiko.... On 10/10/2014 09:16, news wrote: > On 2014-10-09 18:56, Invertuota panda wrote: >> On Thu, 9 Oct 2014 07:25:46 -0600, "Nevkurse" <nera@mailo.nx> wrote: >>> pitaka, ar A6 tokiam aptarnavimui - tikrai priekyje vieneto prirasyt >>> nereiks? Buvo cia diskusija, kai A6 dyzeliui grandine pakeist dileris >>> pasiule uz 12, ar 14klt, ir galu gale buvo ivardinta 'gera kaina' 5klt >>> - man tokios eiles nenumatytos islaidos nafig nereikalingos :) >> >> Tai nejamk A6 su 3.0 varikliu. Jamk analogišką mondekei su 4 cyl >> zyzeliu, manau kainuos maždaug tą pati ką ir toks pat varinkėlis kokiam >> golpe ar a3. >> > > Jeigu apie variklius tai 2.0 CR vago variklis vienas geriausiu, o bmw > analogiskas patikimumu nepasizymi. > > Taciau nezinia kaip su vaziuoklem, ar issprestos daugiasvirtes bedos? > Tai kazkiek prilaiko nuo audi. Na ir tas baisusis skydelis kur labai > daug raudonos spalvos, bet dabar jau palaipsniui pereina lygtai prie > baltos. :) >