Tema: Re: Koki modelį žiūrėt
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-10-09 18:09:32
tai tu apie gedimus, bug'us ar apie aptarnavimus?

O kodėl turėtų skirtis A4 ir A6 aptarnavimai - neįsivaizduoju.

On 09/10/2014 16:25, Nevkurse wrote:
> Matai, kadangi salono erdves poreikis didelis, t.y. A4, ar 3er is
> principo netinka, tai lipant i A6/5er/E-class darza tiketis panasiu
> eksplotacijos kastu, kaip Mondeo biski naivu :) Vat elementariai 120kkm
> aptarnavimas, dyzelio ir tipo brangus - 823lt. Cia pas dileri,
> oficialiam servise. Nuvaryk pitaka, ar A6 tokiam aptarnavimui - tikrai
> priekyje vieneto prirasyt nereiks? Buvo cia diskusija, kai A6 dyzeliui
> grandine pakeist dileris pasiule uz 12, ar 14klt, ir galu gale buvo
> ivardinta 'gera kaina' 5klt - man tokios eiles nenumatytos islaidos
> nafig nereikalingos :)
>
> "Invertuota panda" <fake@fakeemail.com> wrote in message
> news:148f5063d7d.8546291716368685486@news.omnitel.net...
>> On Thu, 9 Oct 2014 00:50:21 -0600, "Nevkurse" <nera@mailo.nx> wrote:
>>>> arba kazko nedasakai arba meluoji :)
>>>
>>> Mintis buvo 2-3 metu senumo vs nauja uz tuos pacius pinigus. Kad
>>> galima buvo paimt keliais metais senesni premiuma, pats zinau :)
>>> Tiesiog man premiumas nebuvo privalumas, greiciau atvirksciai -
>>> sukant po 40kkm per metus jo islaikymas bus neisvengiamai brangesnis.
>>
>> Kodėl? Jei nesiblaškyt po extremumus tipo s-klasės, tai dalių kainos
>> gali stipriai ir nesiskirt.
>>
>> --
>> kthxbai.
>