tai tu apie gedimus, bug'us ar apie aptarnavimus? O kodėl turėtų skirtis A4 ir A6 aptarnavimai - neįsivaizduoju. On 09/10/2014 16:25, Nevkurse wrote: > Matai, kadangi salono erdves poreikis didelis, t.y. A4, ar 3er is > principo netinka, tai lipant i A6/5er/E-class darza tiketis panasiu > eksplotacijos kastu, kaip Mondeo biski naivu :) Vat elementariai 120kkm > aptarnavimas, dyzelio ir tipo brangus - 823lt. Cia pas dileri, > oficialiam servise. Nuvaryk pitaka, ar A6 tokiam aptarnavimui - tikrai > priekyje vieneto prirasyt nereiks? Buvo cia diskusija, kai A6 dyzeliui > grandine pakeist dileris pasiule uz 12, ar 14klt, ir galu gale buvo > ivardinta 'gera kaina' 5klt - man tokios eiles nenumatytos islaidos > nafig nereikalingos :) > > "Invertuota panda" <fake@fakeemail.com> wrote in message > news:148f5063d7d.8546291716368685486@news.omnitel.net... >> On Thu, 9 Oct 2014 00:50:21 -0600, "Nevkurse" <nera@mailo.nx> wrote: >>>> arba kazko nedasakai arba meluoji :) >>> >>> Mintis buvo 2-3 metu senumo vs nauja uz tuos pacius pinigus. Kad >>> galima buvo paimt keliais metais senesni premiuma, pats zinau :) >>> Tiesiog man premiumas nebuvo privalumas, greiciau atvirksciai - >>> sukant po 40kkm per metus jo islaikymas bus neisvengiamai brangesnis. >> >> Kodėl? Jei nesiblaškyt po extremumus tipo s-klasės, tai dalių kainos >> gali stipriai ir nesiskirt. >> >> -- >> kthxbai. >