Nu tai tada antrą kartą sustoji prieš kertamos važiuojamosios dalies kraštą ir pasižiūri. Nes jaučiu ankščiau ne visiems pavykdavo iš pirmo karto tiksliai sustoti prieš kertamos važiuojamosios dalies kraštą. "Night" <vkumpikas_trint@gmail.com> wrote in message news:m1on8v$8g7$1@trimpas.omnitel.net... > Pasikeite zenklo 204 aprasymas > > buvo > "Draudžiama važiuoti nesustojus prieš „Stop“ liniją, o jeigu jos nėra – > prieš kertamos važiuojamosios dalies kraštą. Vairuotojas privalo duoti > kelią transporto priemonėms, važiuojančioms kertamu keliu, o esant 843 > lentelei „Pagrindinio kelio kryptis“ – važiuojančioms pagrindiniu keliu. > Jeigu ženklas pastatytas prieš geležinkelio pervažą arba karantino postą, > vairuotojas privalo sustoti prieš „Stop“ liniją, o jeigu jos nėra – prieš > ženklą" > > dabar > > "Draudžiama važiuoti nesustojus prieš „Stop“ liniją, o jeigu jos nėra, – > prieš kelio ženklą. Vairuotojas privalo duoti kelią transporto priemonėms, > važiuojančioms kertamu keliu, o jeigu yra papildoma lentelė Nr. 843 > „Pagrindinio kelio kryptis“, – važiuojančioms pagrindiniu keliu" > > Zodziu reikia vel sustoti pries stop zenkla. Kas yra marazmas mano galva - > nes vaziuojant su didesne mazina is tos pozicijo nikuja nieko nesimato. > Tos pacios nuomones buvo ir Regitros egzaminatorius siandien, visa laime > :)