Tikslas yra sustoti. Tam, kad nelekt ir nekist masinos kur nereikia. O kaip ivaziuot nesukeliant avarines situacijos klausimas kitas On 2014.10.17 10:27, Night wrote: > Hmm, o apie ka teismai? Siaip tai man logiskai atrodo, kad sustoti > reikia ten, kur viskas matosi, o ne pora metru pries sankryza, kur stovi > zenklas. Na aisku, jei horizontalus keliu zenklinimas butu tvarkingas ir > butu stop linija pries sankryza - viskas stotu i savo vietas. > > On 17/10/2014 09:26, tranzoo wrote: >> ...grazino senas paniatkes, ir tiek... >> >> ganetinai trumpai issilaike tas kertamosios dalies krastas. kiek zinau, >> tai buvo iki teismu prieita ne karta besiaiskinant. >> >> -- >> T >> >> >> "Night" <vkumpikas_trint@gmail.com> wrote in message >> news:m1on8v$8g7$1@trimpas.omnitel.net... >>> Pasikeite zenklo 204 aprasymas >>> >>> buvo >>> "Draudžiama važiuoti nesustojus prieš „Stop“ liniją, o jeigu jos nėra >>> – prieš kertamos važiuojamosios dalies kraštą. Vairuotojas privalo >>> duoti kelią transporto priemonėms, važiuojančioms kertamu keliu, o >>> esant 843 lentelei „Pagrindinio kelio kryptis“ – važiuojančioms >>> pagrindiniu keliu. Jeigu ženklas pastatytas prieš geležinkelio pervažą >>> arba karantino postą, vairuotojas privalo sustoti prieš „Stop“ liniją, >>> o jeigu jos nėra – prieš ženklą" >>> >>> dabar >>> >>> "Draudžiama važiuoti nesustojus prieš „Stop“ liniją, o jeigu jos nėra, >>> – prieš kelio ženklą. Vairuotojas privalo duoti kelią transporto >>> priemonėms, važiuojančioms kertamu keliu, o jeigu yra papildoma >>> lentelė Nr. 843 „Pagrindinio kelio kryptis“, – važiuojančioms >>> pagrindiniu keliu" >>> >>> Zodziu reikia vel sustoti pries stop zenkla. Kas yra marazmas mano >>> galva - nes vaziuojant su didesne mazina is tos pozicijo nikuja nieko >>> nesimato. Tos pacios nuomones buvo ir Regitros egzaminatorius >>> siandien, visa laime :) >>