Tema: Re: Dar KET
Autorius: Signalizacija
Data: 2014-10-17 11:44:18
Tikslas yra sustoti. Tam, kad nelekt ir nekist masinos kur nereikia. O 
kaip ivaziuot nesukeliant avarines situacijos klausimas kitas

On 2014.10.17 10:27, Night wrote:
> Hmm, o apie ka teismai? Siaip tai man logiskai atrodo, kad sustoti
> reikia ten, kur viskas matosi, o ne pora metru pries sankryza, kur stovi
> zenklas. Na aisku, jei horizontalus keliu zenklinimas butu tvarkingas ir
> butu stop linija pries sankryza - viskas stotu i savo vietas.
>
> On 17/10/2014 09:26, tranzoo wrote:
>> ...grazino senas paniatkes, ir tiek...
>>
>> ganetinai trumpai issilaike tas kertamosios dalies krastas. kiek zinau,
>> tai buvo iki teismu prieita ne karta besiaiskinant.
>>
>> --
>> T
>>
>>
>> "Night" <vkumpikas_trint@gmail.com> wrote in message
>> news:m1on8v$8g7$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Pasikeite zenklo 204 aprasymas
>>>
>>> buvo
>>> "Draudžiama važiuoti nesustojus prieš „Stop“ liniją, o jeigu jos nėra
>>> – prieš kertamos važiuojamosios dalies kraštą. Vairuotojas privalo
>>> duoti kelią transporto priemonėms, važiuojančioms kertamu keliu, o
>>> esant 843 lentelei „Pagrindinio kelio kryptis“ – važiuojančioms
>>> pagrindiniu keliu. Jeigu ženklas pastatytas prieš geležinkelio pervažą
>>> arba karantino postą, vairuotojas privalo sustoti prieš „Stop“ liniją,
>>> o jeigu jos nėra – prieš ženklą"
>>>
>>> dabar
>>>
>>> "Draudžiama važiuoti nesustojus prieš „Stop“ liniją, o jeigu jos nėra,
>>> – prieš kelio ženklą. Vairuotojas privalo duoti kelią transporto
>>> priemonėms, važiuojančioms kertamu keliu, o jeigu yra papildoma
>>> lentelė Nr. 843 „Pagrindinio kelio kryptis“, – važiuojančioms
>>> pagrindiniu keliu"
>>>
>>> Zodziu reikia vel sustoti pries stop zenkla. Kas yra marazmas mano
>>> galva - nes vaziuojant su didesne mazina is tos pozicijo nikuja nieko
>>> nesimato. Tos pacios nuomones buvo ir Regitros egzaminatorius
>>> siandien, visa laime :)
>>