Hmm, o apie ka teismai? Siaip tai man logiskai atrodo, kad sustoti reikia ten, kur viskas matosi, o ne pora metru pries sankryza, kur stovi zenklas. Na aisku, jei horizontalus keliu zenklinimas butu tvarkingas ir butu stop linija pries sankryza - viskas stotu i savo vietas. On 17/10/2014 09:26, tranzoo wrote: > ...grazino senas paniatkes, ir tiek... > > ganetinai trumpai issilaike tas kertamosios dalies krastas. kiek zinau, > tai buvo iki teismu prieita ne karta besiaiskinant. > > -- > T > > > "Night" <vkumpikas_trint@gmail.com> wrote in message > news:m1on8v$8g7$1@trimpas.omnitel.net... >> Pasikeite zenklo 204 aprasymas >> >> buvo >> "Draudžiama važiuoti nesustojus prieš „Stop“ liniją, o jeigu jos nėra >> – prieš kertamos važiuojamosios dalies kraštą. Vairuotojas privalo >> duoti kelią transporto priemonėms, važiuojančioms kertamu keliu, o >> esant 843 lentelei „Pagrindinio kelio kryptis“ – važiuojančioms >> pagrindiniu keliu. Jeigu ženklas pastatytas prieš geležinkelio pervažą >> arba karantino postą, vairuotojas privalo sustoti prieš „Stop“ liniją, >> o jeigu jos nėra – prieš ženklą" >> >> dabar >> >> "Draudžiama važiuoti nesustojus prieš „Stop“ liniją, o jeigu jos nėra, >> – prieš kelio ženklą. Vairuotojas privalo duoti kelią transporto >> priemonėms, važiuojančioms kertamu keliu, o jeigu yra papildoma >> lentelė Nr. 843 „Pagrindinio kelio kryptis“, – važiuojančioms >> pagrindiniu keliu" >> >> Zodziu reikia vel sustoti pries stop zenkla. Kas yra marazmas mano >> galva - nes vaziuojant su didesne mazina is tos pozicijo nikuja nieko >> nesimato. Tos pacios nuomones buvo ir Regitros egzaminatorius >> siandien, visa laime :) >