Tema: Re: Dar KET
Autorius: Night
Data: 2014-10-17 10:27:54
Hmm, o apie ka teismai? Siaip tai man logiskai atrodo, kad sustoti 
reikia ten, kur viskas matosi, o ne pora metru pries sankryza, kur stovi 
zenklas. Na aisku, jei horizontalus keliu zenklinimas butu tvarkingas ir 
butu stop linija pries sankryza - viskas stotu i savo vietas.

On 17/10/2014 09:26, tranzoo wrote:
> ...grazino senas paniatkes, ir tiek...
>
> ganetinai trumpai issilaike tas kertamosios dalies krastas. kiek zinau,
> tai buvo iki teismu prieita ne karta besiaiskinant.
>
> --
> T
>
>
> "Night" <vkumpikas_trint@gmail.com> wrote in message
> news:m1on8v$8g7$1@trimpas.omnitel.net...
>> Pasikeite zenklo 204 aprasymas
>>
>> buvo
>> "Draudžiama važiuoti nesustojus prieš „Stop“ liniją, o jeigu jos nėra
>> – prieš kertamos važiuojamosios dalies kraštą. Vairuotojas privalo
>> duoti kelią transporto priemonėms, važiuojančioms kertamu keliu, o
>> esant 843 lentelei „Pagrindinio kelio kryptis“ – važiuojančioms
>> pagrindiniu keliu. Jeigu ženklas pastatytas prieš geležinkelio pervažą
>> arba karantino postą, vairuotojas privalo sustoti prieš „Stop“ liniją,
>> o jeigu jos nėra – prieš ženklą"
>>
>> dabar
>>
>> "Draudžiama važiuoti nesustojus prieš „Stop“ liniją, o jeigu jos nėra,
>> – prieš kelio ženklą. Vairuotojas privalo duoti kelią transporto
>> priemonėms, važiuojančioms kertamu keliu, o jeigu yra papildoma
>> lentelė Nr. 843 „Pagrindinio kelio kryptis“, – važiuojančioms
>> pagrindiniu keliu"
>>
>> Zodziu reikia vel sustoti pries stop zenkla. Kas yra marazmas mano
>> galva - nes vaziuojant su didesne mazina is tos pozicijo nikuja nieko
>> nesimato. Tos pacios nuomones buvo ir Regitros egzaminatorius
>> siandien, visa laime :)
>