ble, nu kosmonautai jūs nu :D. Tai jei po kapotu nėra vietos, bet paspaudus fiksatorių išsitraukia visas žibintas ir gali keist ką nori - čia po presu ar ne? Jei susukęs vairą posparnyje išimi dangtelį ir prieini prie lemputės - po presu ar ne? Galų gale, jei pas ką nors dvigubai didesnė ranka nei tavo ir nepakeičia ten kur tu be problemų - tai irgi po presu? Daugumą trabių su ksenonais - irgi po presu? Apskritai, jūs matę ne 15m senumo automobilį ir kiek ten jame po kapotu vietos? On 2014.10.18 21:51, CodeC wrote: > tai lempute ar fara? nes faros isemimas nuo lemputes tai biski skiriasi. > lempute pakeist TURI buti imanoma degalines aikstelej plikom rankom. tai > eksploatacija, o ne remontas. faros isemimas jau remontas ir tai turi > buti daroma servise - tai jau realiai px kaip ir per kiek laiko, tai > viso labo savininko pinigu klausimas. > lemputes pakeitimas yra saugumo klausimas, nes sustojes kurnors nakti > elementariai negalesi vaziuot. tai jeigu rimtai lempute nesikeicia > neisardzius masinos, tai NX is didziosios raides, po presu tokias dar > naujas... > > On 2014.10.18 21:27, Dainiushas wrote: >> o tai jei po kapotu elementariai vietos nėra, tai ką tada daryt? :) >