Aubi A2 reikejo pasikeist, kad parvaziuot is kaimo 270 km (artimiausias servisas, dirbandis sekmadieni uz 40 km, arba dar geriau - latvijoj uz 30 km). Irankiu su savim nebuvo jokiu. rankas I skardines detales susipjausciau, nes su dvieju pirstu galais pasiekti tik ejo. Ir su neuzfiksuota siaip ne taip parvaziavau. Servise vyrai 45 min keite LEMPUTE!!!! argi tai ne absurdas? "Dainiushas" parašė naujienų news:m1udsh$9q6$1@trimpas.omnitel.net... ble, nu kosmonautai jūs nu :D. Tai jei po kapotu nėra vietos, bet paspaudus fiksatorių išsitraukia visas žibintas ir gali keist ką nori - čia po presu ar ne? Jei susukęs vairą posparnyje išimi dangtelį ir prieini prie lemputės - po presu ar ne? Galų gale, jei pas ką nors dvigubai didesnė ranka nei tavo ir nepakeičia ten kur tu be problemų - tai irgi po presu? Daugumą trabių su ksenonais - irgi po presu? Apskritai, jūs matę ne 15m senumo automobilį ir kiek ten jame po kapotu vietos? On 2014.10.18 21:51, CodeC wrote: > tai lempute ar fara? nes faros isemimas nuo lemputes tai biski skiriasi. > lempute pakeist TURI buti imanoma degalines aikstelej plikom rankom. tai > eksploatacija, o ne remontas. faros isemimas jau remontas ir tai turi > buti daroma servise - tai jau realiai px kaip ir per kiek laiko, tai > viso labo savininko pinigu klausimas. > lemputes pakeitimas yra saugumo klausimas, nes sustojes kurnors nakti > elementariai negalesi vaziuot. tai jeigu rimtai lempute nesikeicia > neisardzius masinos, tai NX is didziosios raides, po presu tokias dar > naujas... > > On 2014.10.18 21:27, Dainiushas wrote: >> o tai jei po kapotu elementariai vietos nėra, tai ką tada daryt? :) >