On 2014.10.18 22:09, Dainiushas wrote: > ble, nu kosmonautai jūs nu :D. Tai jei po kapotu nėra vietos, bet > paspaudus fiksatorių išsitraukia visas žibintas ir gali keist ką nori - tai zjb. mano irgi taip keiciasi. kalba ejo apie masinos ardyma, kuriam reikia irankius turet, kas jau yra nesamone is principo. > čia po presu ar ne? Jei susukęs vairą posparnyje išimi dangtelį ir > prieini prie lemputės - po presu ar ne? Galų gale, jei pas ką nors > dvigubai didesnė ranka nei tavo ir nepakeičia ten kur tu be problemų - nu vat ta klausima noreciau tau uzduot stovinciam kurnors svedijos plynej trecia nakties prie -20 salcio su perdegusiom lemputem, naujom saujoj ir snargliu prisalusiu panosej. > tai irgi po presu? Daugumą trabių su ksenonais - irgi po presu? situos tai jo, nes sviesos ir naudos mazai, o spiginimo daug. > Apskritai, jūs matę ne 15m senumo automobilį ir kiek ten jame po kapotu > vietos? > > On 2014.10.18 21:51, CodeC wrote: >> tai lempute ar fara? nes faros isemimas nuo lemputes tai biski skiriasi. >> lempute pakeist TURI buti imanoma degalines aikstelej plikom rankom. tai >> eksploatacija, o ne remontas. faros isemimas jau remontas ir tai turi >> buti daroma servise - tai jau realiai px kaip ir per kiek laiko, tai >> viso labo savininko pinigu klausimas. >> lemputes pakeitimas yra saugumo klausimas, nes sustojes kurnors nakti >> elementariai negalesi vaziuot. tai jeigu rimtai lempute nesikeicia >> neisardzius masinos, tai NX is didziosios raides, po presu tokias dar >> naujas... >> >> On 2014.10.18 21:27, Dainiushas wrote: >>> o tai jei po kapotu elementariai vietos nėra, tai ką tada daryt? :) >> >