nu tai nubyrejo sauja purvo ir akmenu nuo ratlankio/padangos ir 'issibalansavo'. nes kad kasnors nuvalytu ratus pries balansuojant neparodzius pirstu tai dar nemaciau. On 11/13/2014 11:38 AM, Darenas wrote: > Man Eoltas subalansavo, uz valandos atvaziavau perbalnsuot viena rata,0+25g > truko. (svareliai vietoje) > Sakau kaip tai gali buti? Prasuk priekini, prasuko 10+10g. truko.... sakau > bybys pas jus o ne stakles. > Taip ir nezinau kur nuvaziuot susitvarkyt. Jau taip 3 vieta grybauja.... > Rekomendacijos Kaune? > Tiesa kazkas rekomendavo silainiuose montavima, niekaip negalejo vieno rato > sutvarkyt, vienas girtas ejo ratais ir kartojo, cia ne ratas kaltas, cia bl > BMW.... visa gyvenima nepamirsiu.... :) > > > > Darenas > > "Duda" <nera@pabego.com> wrote in message > news:m41tg6$15e$1@trimpas.omnitel.net... >> sita ar as cia vienas toks keistuolis.... per tris vietas nesugebejo >> tinkamai subalansuoti ratu. Pasidare idomu, ar niekas i tai demesio >> nekreipia ar tiesiog nezino. Esme, kad isbalansavus rata ir staklems >> parodzius nulius, paprasau, kad rata kazkiek persuktu stakliu veleno >> atzvilgiu ir isnaujo jas paleistu. Ir ka, vel rodo kad reikia krauti >> svareliu, ir taip begalo :D Pofik, zinau klp vieta kur teisingai >> subalansuos, bet siuo metu ten eile beveik menesiui i prieki. >> Bet is cia kyla klausimas, ar tai tiesiog montuotoju apsileidimas ir >> tingejimas issiaiskinti kaip ju stakles kalibruojamos, jei tai joms >> padeda? Ar tie irenginiai juju tiek nujoti, kad net neimanoma anu >> sukalibruoti ir tiesiog savo kailiu bandant reikia atsirinkti kontoras ir >> tiek??? > >