aš žinau ir kur nuvalo ir kur normaliai subalansuoja, bet ne kaune. On 2014.11.13 11:44, CodeC wrote: > nu tai nubyrejo sauja purvo ir akmenu nuo ratlankio/padangos ir > 'issibalansavo'. nes kad kasnors nuvalytu ratus pries balansuojant > neparodzius pirstu tai dar nemaciau. > > On 11/13/2014 11:38 AM, Darenas wrote: >> Man Eoltas subalansavo, uz valandos atvaziavau perbalnsuot viena >> rata,0+25g >> truko. (svareliai vietoje) >> Sakau kaip tai gali buti? Prasuk priekini, prasuko 10+10g. truko.... >> sakau >> bybys pas jus o ne stakles. >> Taip ir nezinau kur nuvaziuot susitvarkyt. Jau taip 3 vieta grybauja.... >> Rekomendacijos Kaune? >> Tiesa kazkas rekomendavo silainiuose montavima, niekaip negalejo vieno >> rato >> sutvarkyt, vienas girtas ejo ratais ir kartojo, cia ne ratas kaltas, >> cia bl >> BMW.... visa gyvenima nepamirsiu.... :) >> >> >> >> Darenas >> >> "Duda" <nera@pabego.com> wrote in message >> news:m41tg6$15e$1@trimpas.omnitel.net... >>> sita ar as cia vienas toks keistuolis.... per tris vietas nesugebejo >>> tinkamai subalansuoti ratu. Pasidare idomu, ar niekas i tai demesio >>> nekreipia ar tiesiog nezino. Esme, kad isbalansavus rata ir staklems >>> parodzius nulius, paprasau, kad rata kazkiek persuktu stakliu veleno >>> atzvilgiu ir isnaujo jas paleistu. Ir ka, vel rodo kad reikia krauti >>> svareliu, ir taip begalo :D Pofik, zinau klp vieta kur teisingai >>> subalansuos, bet siuo metu ten eile beveik menesiui i prieki. >>> Bet is cia kyla klausimas, ar tai tiesiog montuotoju apsileidimas ir >>> tingejimas issiaiskinti kaip ju stakles kalibruojamos, jei tai joms >>> padeda? Ar tie irenginiai juju tiek nujoti, kad net neimanoma anu >>> sukalibruoti ir tiesiog savo kailiu bandant reikia atsirinkti >>> kontoras ir >>> tiek??? >> >> >