Tema: Re: Ratu balansavimas
Autorius: MAXX
Data: 2014-11-14 12:07:33
kalibruoti yra veinas dalyka, bet kai pamatai lodary kur ant ashies 
svarelius su plaktuku kala, tai nx ten ka kalibrofke tada reikalinga :)

-- 
-- 
 Best regards,

MAXX
Dodge Grand Caravan'02 3,3 LPG
Audi A3 '00 1.8T quattro LPG
BMW E30 325i '90 LPG
--
"Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message 
news:m41um9$232$1@trimpas.omnitel.net...
> Jo, čia yra bėda. Balansavimo stakles, kaip ir bet kokias kitas stakles 
> reikia kalibruoti, bet kiek pakalbi, tai visiem montuotojam dzin. 
> Markovich rekomendavo A1 servisą birželio 23 g. gatvėje Vilniuje, buvau 
> ten, lyg ir neblogai padarė.
>
>
>> sita ar as cia vienas toks keistuolis.... per tris vietas nesugebejo 
>> tinkamai subalansuoti ratu. Pasidare idomu, ar niekas i tai demesio 
>> nekreipia ar tiesiog nezino. Esme, kad isbalansavus rata ir staklems 
>> parodzius nulius, paprasau, kad rata kazkiek persuktu stakliu veleno 
>> atzvilgiu ir isnaujo jas paleistu. Ir ka, vel rodo kad reikia krauti 
>> svareliu, ir taip begalo :D Pofik, zinau klp vieta kur teisingai 
>> subalansuos, bet siuo metu ten eile beveik menesiui i prieki.
>> Bet is cia kyla klausimas, ar tai tiesiog montuotoju apsileidimas ir 
>> tingejimas issiaiskinti kaip ju stakles kalibruojamos, jei tai joms 
>> padeda? Ar tie irenginiai juju tiek nujoti, kad net neimanoma anu 
>> sukalibruoti ir tiesiog savo kailiu bandant reikia atsirinkti kontoras ir 
>> tiek???
> 



---
This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus protection is active.
http://www.avast.com