Rimtai dekingas uz info. Dar jeigu zinai ka nors apie 2.7tdi paporink. On 17/12/14 23:18, Kurmis wrote: > tai 120 ir 132 atnaujintas turetu maziau galva kvarsinti. > visu esmiu esme, kad gauname masinas jau su tam tikru > nepriziurejimu/isdilimu, o tikimes kad nereiks nieko tvarkyti. > 110kw buvo pagrindines problemos su tepimu ir veleneliu isdilimu. po to > 132 kw buvo, linksmesni motoras, su tepalu lyg geriau, bet visvien > veleneliai tokie pat. paskui seke 114kw ir 120 kw. sitie maziau ligu > turejo, bet paskutiniai 132kw jau turejo tusciavidurius velenelius su > guoliais. aisku visko pasitaiko bet ir sitiem trukineja ziedai veleneliu > galuose ar kazkur kas laiko tuos velenelius. neteko dar tos ligos matyt. > bet veleneliu dilimas jau issprestas. tepimas taipogi. > na bet lieka apsileidimo ligos, ko pasekmes tai prasiskverbiantis > tepalas pro dangtelio tarpines ir priekyje, kur stovi visi rolikai. tai > tuo paciu skesta generatorius bei dar ir dirzai gauna tepalo arba vandens. > turbinos mirsta retai, bet pasitaiko. dar retai kieno pastebimas gedimas > tai vakumo siurbliukas, isdyla ar ivore iskliba ir gaudo vakuma pro > vamzduko sonus. del vakumo nepakankamumo atsiranda daug keistu > netraukimo simptomu. > pats situ 2,5 motoru nemegstu, bet sis tas is mano nebutinai objektyvios > ir teisingos patirties. as juos metu lauk ir kemsu 1,9. > Kurmis