Isigijau dyzeli pirma syki gyvenime, taip kad apie juos nutuokiu nedaug. Karutis 2006 Volvo 2.0 D. 100 KW. Pastebejau keista dalyka, vaziuojant uzmiestyje, stengiausi paziuret kiek imanoma ekonomiskiau nuvaziuot. Vaziavau 100 km , isspaudziau sanaudas 4.5 l/100 km pagal kompo parodymus. Atgal gryzinejant, jau vaziavau ne ekonomiskiausiu rezimu, keleta kartu tycia spustelejau stipriau, bet ~80% kelio vistiek kruizinau 100 km/h 6 pavara. Nuvaziavus 100 km, kuro sanaudos jau rode 6.0 l/100 km, o jei ivertinant tik paskutinius 100 km, tai gavosi kad gryzau su 7.5 l/100km kuro sanaudomis uzmiestyje. Beje momentines kuro sanaudos kruizinant lygiu keliu irgi rodydavo ~7.3l/100 km. Kaip dabar suprantu tai prasidejo turbut DPF regeneracija, del to sukilo kuro sanaudos. Manualuose parasyta, kad regeneracija vyksta kas 300-900 km priklausomai nuo vaziavimo salygu. Vykt turetu pasiekus darbine temperatura, ir trukti 10-20 min. Bet mano atveju truko gerokai ilgiau ir kazin ar baigesi. Kaip teisingai elgtis su tuo dyzeliu ? Isvaziavus i uzmiesti bandyt sukelt labiau apsukas ? Vaziuot 5 begiu vietoj 6, kad variklis gautu normalu load'a ir ta generacija normaliai ivyktu ? Siaip didziaja dali laiko vazinejama mieste trumpais atstumais, ir karta per menesi, ar per du menesius vaziuojama didesnis atstumas.