pradedant tuo, kad neaiškios sąlygos bei metodika ir baigiant, kad gal tas filtras jau užsikimšęs mirtinai.... O miestas, trumpi atstumai ir pavažinėtas dyzelis su DPF....ir dar pencinyko režimu...bus jaučiu reikalų :) On 2014.12.31 09:53, Salas wrote: > Isigijau dyzeli pirma syki gyvenime, taip kad apie juos nutuokiu nedaug. > Karutis 2006 Volvo 2.0 D. 100 KW. > Pastebejau keista dalyka, vaziuojant uzmiestyje, stengiausi paziuret > kiek imanoma ekonomiskiau nuvaziuot. Vaziavau 100 km , isspaudziau > sanaudas 4.5 l/100 km pagal kompo parodymus. > Atgal gryzinejant, jau vaziavau ne ekonomiskiausiu rezimu, keleta kartu > tycia spustelejau stipriau, bet ~80% kelio vistiek kruizinau 100 km/h 6 > pavara. Nuvaziavus 100 km, kuro sanaudos jau rode 6.0 l/100 km, o jei > ivertinant tik paskutinius 100 km, tai gavosi kad gryzau su 7.5 l/100km > kuro sanaudomis uzmiestyje. Beje momentines kuro sanaudos kruizinant > lygiu keliu irgi rodydavo ~7.3l/100 km. Kaip dabar suprantu tai > prasidejo turbut DPF regeneracija, del to sukilo kuro sanaudos. > Manualuose parasyta, kad regeneracija vyksta kas 300-900 km priklausomai > nuo vaziavimo salygu. Vykt turetu pasiekus darbine temperatura, ir > trukti 10-20 min. Bet mano atveju truko gerokai ilgiau ir kazin ar baigesi. > Kaip teisingai elgtis su tuo dyzeliu ? Isvaziavus i uzmiesti bandyt > sukelt labiau apsukas ? Vaziuot 5 begiu vietoj 6, kad variklis gautu > normalu load'a ir ta generacija normaliai ivyktu ? > Siaip didziaja dali laiko vazinejama mieste trumpais atstumais, ir karta > per menesi, ar per du menesius vaziuojama didesnis atstumas. > >