Tema: Re: Volvo DPF
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-12-31 10:24:31
pradedant tuo, kad neaiškios sąlygos bei metodika ir baigiant, kad gal 
tas filtras jau užsikimšęs mirtinai....

O miestas, trumpi atstumai ir pavažinėtas dyzelis su DPF....ir dar 
pencinyko režimu...bus jaučiu reikalų :)

On 2014.12.31 09:53, Salas wrote:
> Isigijau dyzeli pirma syki gyvenime, taip kad apie juos nutuokiu nedaug.
> Karutis 2006 Volvo 2.0 D. 100 KW.
> Pastebejau keista dalyka, vaziuojant uzmiestyje, stengiausi paziuret
> kiek imanoma ekonomiskiau nuvaziuot. Vaziavau 100 km , isspaudziau
> sanaudas 4.5 l/100 km pagal kompo parodymus.
> Atgal gryzinejant, jau vaziavau ne ekonomiskiausiu rezimu, keleta kartu
> tycia spustelejau stipriau, bet ~80% kelio vistiek kruizinau 100 km/h 6
> pavara. Nuvaziavus 100 km, kuro sanaudos jau rode 6.0 l/100 km, o jei
> ivertinant tik paskutinius 100 km, tai gavosi kad gryzau su 7.5 l/100km
> kuro sanaudomis uzmiestyje. Beje momentines kuro sanaudos kruizinant
> lygiu keliu irgi rodydavo ~7.3l/100 km. Kaip dabar suprantu tai
> prasidejo turbut DPF regeneracija, del to sukilo kuro sanaudos.
> Manualuose parasyta, kad regeneracija vyksta kas 300-900 km priklausomai
> nuo vaziavimo salygu. Vykt turetu pasiekus darbine temperatura, ir
> trukti 10-20 min. Bet mano atveju truko gerokai ilgiau ir kazin ar baigesi.
> Kaip teisingai elgtis su tuo dyzeliu ? Isvaziavus i uzmiesti bandyt
> sukelt labiau apsukas ? Vaziuot 5 begiu vietoj 6, kad variklis gautu
> normalu load'a ir ta generacija normaliai ivyktu ?
> Siaip didziaja dali laiko vazinejama mieste trumpais atstumais, ir karta
> per menesi, ar per du menesius vaziuojama didesnis atstumas.
>
>