Aš ir pjoviau lauk tą DPF (1,9 CDTI) ir baigėsi problemos (tepalo lygio kilimas ir pan.). Važinėju pagrinde mieste nedideliais atstumais. "Salas" <salas@inbox.lt> wrote in message news:m80i0n$boh$1@trimpas.omnitel.net... > Vakar pabandziau paekpermentuot, tai 6 begiu vaziuojant 100 km/h buna > ~1900 rpm. 5-tu - ~2300 gal. Tai faktiskai tureciau vaziuoti 4-tu begiu, > 100km/h 30 km ? Nu i nafig tuos DPF'us ir naujas technologijas :) > Beja, manualuose parasyta, kad gali automatiskai issijungti galinio lango > sildymas, jei truksta load'o motorui prasidejus generacijai :) > > > > On 2014.12.31 12:00, telekomas wrote: >> kruvio duot nereikia. reikia ramiai pravažiuoti 20-30 km palaikant >> 2500-3000 rpm. tada pakankamai ikaista dpf (~600 C) ir suodžiai pradeda >> degti. šitas galioja dar neužvažinėtoms mašinoms :) >> >> 2014.12.31 10:36, Salas rašė: >>> . Kai sekanti syki isleksiu i uzmiesti reikes >>> pabandyt duot kruvio motorui, ziuresim kaip tada elgsis. >> >> >