Tema: Re: Volvo DPF
Autorius: andrius76
Data: 2014-12-31 12:33:10
Aš ir pjoviau lauk tą DPF (1,9 CDTI) ir baigėsi problemos (tepalo lygio 
kilimas ir pan.). Važinėju pagrinde mieste nedideliais atstumais.
"Salas" <salas@inbox.lt> wrote in message 
news:m80i0n$boh$1@trimpas.omnitel.net...
> Vakar pabandziau paekpermentuot, tai 6 begiu vaziuojant 100 km/h buna 
> ~1900 rpm. 5-tu - ~2300 gal. Tai faktiskai tureciau vaziuoti 4-tu begiu, 
> 100km/h  30 km ? Nu i nafig tuos DPF'us ir naujas technologijas :)
> Beja, manualuose parasyta, kad gali automatiskai issijungti galinio lango 
> sildymas, jei truksta load'o motorui prasidejus generacijai :)
>
>
>
> On 2014.12.31 12:00, telekomas wrote:
>> kruvio duot nereikia. reikia ramiai pravažiuoti 20-30 km palaikant
>> 2500-3000 rpm. tada pakankamai ikaista dpf (~600 C) ir suodžiai pradeda
>> degti. šitas galioja dar neužvažinėtoms mašinoms :)
>>
>> 2014.12.31 10:36, Salas rašė:
>>> . Kai sekanti syki isleksiu i uzmiesti reikes
>>> pabandyt duot kruvio motorui, ziuresim kaip tada elgsis.
>>
>>
>