Manualuose raso, kad tuo metu, kai jis uzsikises 80% uzsidega warningas skydelyje, su pranesimu, kad reikalinga regeneracija, ir uzgesta tik tada kai ji sekmingai baigiasi. Tai kaip suprantu dabar dar nera stipriai uzsikimses. Kai sekanti syki isleksiu i uzmiesti reikes pabandyt duot kruvio motorui, ziuresim kaip tada elgsis. On 2014.12.31 10:24, Dainiushas wrote: > pradedant tuo, kad neaiškios sąlygos bei metodika ir baigiant, kad gal > tas filtras jau užsikimšęs mirtinai.... > > O miestas, trumpi atstumai ir pavažinėtas dyzelis su DPF....ir dar > pencinyko režimu...bus jaučiu reikalų :) > > On 2014.12.31 09:53, Salas wrote: >> Isigijau dyzeli pirma syki gyvenime, taip kad apie juos nutuokiu nedaug. >> Karutis 2006 Volvo 2.0 D. 100 KW. >> Pastebejau keista dalyka, vaziuojant uzmiestyje, stengiausi paziuret >> kiek imanoma ekonomiskiau nuvaziuot. Vaziavau 100 km , isspaudziau >> sanaudas 4.5 l/100 km pagal kompo parodymus. >> Atgal gryzinejant, jau vaziavau ne ekonomiskiausiu rezimu, keleta kartu >> tycia spustelejau stipriau, bet ~80% kelio vistiek kruizinau 100 km/h 6 >> pavara. Nuvaziavus 100 km, kuro sanaudos jau rode 6.0 l/100 km, o jei >> ivertinant tik paskutinius 100 km, tai gavosi kad gryzau su 7.5 l/100km >> kuro sanaudomis uzmiestyje. Beje momentines kuro sanaudos kruizinant >> lygiu keliu irgi rodydavo ~7.3l/100 km. Kaip dabar suprantu tai >> prasidejo turbut DPF regeneracija, del to sukilo kuro sanaudos. >> Manualuose parasyta, kad regeneracija vyksta kas 300-900 km priklausomai >> nuo vaziavimo salygu. Vykt turetu pasiekus darbine temperatura, ir >> trukti 10-20 min. Bet mano atveju truko gerokai ilgiau ir kazin ar >> baigesi. >> Kaip teisingai elgtis su tuo dyzeliu ? Isvaziavus i uzmiesti bandyt >> sukelt labiau apsukas ? Vaziuot 5 begiu vietoj 6, kad variklis gautu >> normalu load'a ir ta generacija normaliai ivyktu ? >> Siaip didziaja dali laiko vazinejama mieste trumpais atstumais, ir karta >> per menesi, ar per du menesius vaziuojama didesnis atstumas. >> >> >