ant c2 toks kvailas reikalas gaudavosi, pradedi lyst į sankryžą, važiuoja pirmu bėgiu ir jau matyt galvoja apie antrą, pysteli gazo - pradeda jungt antrą, tada pirmą nu ir finale sekundę dvi nieko nevyksta :). On 07/01/2015 09:20, tranzoo wrote: > nereik vaziuot su juo "sportiskai". normaliam kasdieniam vazinejimui - > roboto per akis. > > tiek c4, tiek civic, ir auris robotai puikiai susidoroja su uzduotim. > tikkad perjungimas ju letas atrodo. bet kai tu jungi pavara pats - > spaudi sankaba, judini svirti... is tikruju nedarai tai greiciau. > tiesiog ispudis toks... > > o jei nori, kad butu tikrai viskas gerai - dvigubos sankabos. man tai > buvo labai didelis pliusas vw pasiimt. > > nebenoriu automobilio su mechanine deze - nes tai nepraktiska. ipac > kamsciuose mieste. > > o ir uzmiesti vazinejant patogiau. ipac kai kelias kalvotas ir > vingiuotas ir greitis ne 120+kmh. > > -- > T > > > "qwerty" <tomas.kasperavicius@gmailAS.com> wrote in message > news:m8imce$7c6$1@trimpas.omnitel.net... >> Nu ble, masinai 3 metai, atstovas jokiu priekaistu neturejo, pasak jo >> viskas ok. >> Bet man toks vaziavimas kancia. >> >> "netavoreikalas" <reikalas@tavo.ne> wrote in message >> news:m8h5tj$nkt$1@trimpas.omnitel.net... >>> tai cia kazkoks lavonas papuole su smegenim gal iskepuspiom. siaip tu >>> robotu didziausia beda tai letumas, o visa kita tai kaip ir paprastas >>> automatas. nu tragiskai letai viskas ten vyksta kad neimanoma. geras >>> robotas tik su dviem sankabom, su viena geriau nereikia >>> >>> 1/6/2015 6:04 PM, qwerty rašė: >>>> Ka reiskia nereikia laukt automato elgesio? Ta kam jis reikalingas? >>>> Arba >>>> vaziuodamas pats metai begius kaip tau patogiau arba vaziuoji kaip su >>>> automatu ir jis_normaliai_perjungineja, o ne tada kai pats sugalvoja. >>>> Bent jau as taip manau. >>>> Pradet vaziuot problemos nematau - spaudi stabdi, jungi begi, spaudi >>>> gaza ir vaziuoji. Kaip su iprastu automatu. Taciau kaip jis paskui >>>> elgiasi - truksta zodziu aprasyt. Jungia kada nori ir koki sugalvoja >>>> begi kada reikia ir kada nereikia. Jokios prognozes... >>>> Zodziu vaziavimas tokiu automobiliu neteikia jokio malonumo. Ir po >>>> keliu >>>> savaiciu vadeliojimo labai dziaugiausi atsikrates to nesusipratimo. >>>> >>>> "S54" <s54@teo.lt> wrote in message >>>> news:m8gute$kna$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> a tai kas negerai? >>>>> nepratus sunkiausia is vietos pajudet normaliu pagreiciu. >>>>> o vaziuojant tai patogu - sustojus pats persijungia i 1 pavara, >>>>> vaziuojat irgi jungineja pats. Perjungiant i aukstesne pavara nereikia >>>>> gazo atleist kaip mechaninej. Jei nepatinka apsukos gali perjungt >>>>> ranka kaip mechaninej, tik kad nuosekliai, negali is 4 i 2 begi >>>>> permest is karto. Tiesiog nereikia is jo laukti automato elgesio, >>>>> visgi deze mechanine. >>>>> Na bent jau tokie mano ispudziai pravaziavus 300 km su smartu >>>>> dyzeliniu, is ju 100 km mieste. Tiek laiko uzteko priprast. >>>>> >>>>> "qwerty" wrote in message news:m8gnor$fcm$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> Tai sakyciau kaip tik kai stovi masina px tas robotas. Vaziuojant tai >>>>> nx nx. >>>>> Gainiojau kelias savaites corola su robotu, tai vazinejant Vilniui jau >>>>> kaip >>>>> muzikas keikiau visus pizdabolus "inzinierius" kurie ta gaidi >>>>> sugalvojo. >>>>> >>>>> >>> >