Kodel turetu? I prikurke jungiamas voltmetras tuomet gal pades. Ash tai uzh starteri. Mano sulig shalciais gryba pradejo pjaut, ishardes aptikau kad ir ivoriu, ir shepeteliu reikia, ir kolektoriu palygint. Plius buvo pilnas tepalo/dulkiu koshes, vaizdelis buvo kaip granata ishardzhius, o ne starteri, kuri prie minuso kazhkiek sustingsta ir starteris sunkiai sukasi. Kol nebuvo -10 jokiu tokiu bajeriu nebuvo. Plius kaista laidai, iki tiek, kad bishki laidas jau buvo atsilaisvines shvininej klemoj. Nematavau, bet prie tokio rasklado turetu gerokai per daug sroves imti, viska sutvarkius - sukasi kaip naujas. "MS" <ms@x.lt> wrote in message news:m90eub$ib7$1@trimpas.omnitel.net... > ech, manaiu suprasi, bet tiek to aš neišdidus, galiu ir plačiau papasakoti.... > > Jei teisingai supratau, užvedus krauna, pavažiavus krovimas dingsta. > Pagal mano versiją, generatoriaus šepetėliai/žiedai prie pabaigos. Prieš užvedant variklį kontaktas gali būti, įjungus degimą, skydelyje užsidega akumo indikacija. Užvedus užgesta, krovimas normalus. Kiek pavažiavus kontaktas dingsta, žadinimo nebėra - važiuoji ant akumo. Ir greičiausia nieko nepastebi, nes krovimo indikacija tik vos mirkteli atsiradus ar dingus kontaktui. > > PS autoriui: kai dingsta krovimas (pavažinėjus) reikia užgesinti varikliį ir įjungus degimą žiūrėti ar dega akumo lemputė. > > "Evaldas" <nera@mailo.com> wrote in message news:m907ib$c62$1@trimpas.omnitel.net... >> "MS" <ms@x.lt> wrote in message news:m904hl$983$1@trimpas.omnitel.net... >>> aš balsuočiau už generatoriaus šepetėlius. >> >> As tai uz kardaninio veleno kryzme. Na kas dar durniau ka sugalvos ? >> >>