P.S. Bandymas buvo garaže, auto pora dienu buvusi +5 C aplinkoje. "anon@work" parašė naujienų news:m90i4m$l2m$1@trimpas.omnitel.net... Hmm... Garaže buvau pamatavęs akumo įtampos kritimą po kelių bandomųjų užvedimų - nuo 13,4 V krito iki 12,7... Vienzo bręsta vizitas pas meistrus imho. "Kurmis" parašė naujienų news:m90e65$hku$1@trimpas.omnitel.net... tai tavo akumas gal nelaiko apkrovos, trumpinasi ar skyscio truksta. dar gali pats starteris issidevejas ir stipriai daugiau paima is akumo sroves. pradeciau nuo akumo talpumo matavimo. kaip Evaldas minejo, reikia tam prietaiso. Kurmis "anon@work" <neturiu@mail.lt> wrote in message news:m90c2a$fpf$1@trimpas.omnitel.net... > Sorry, šito nepamatavau. Pabandysiu vakare. > > "S54" parašė naujienų news:m909b1$dfs$1@trimpas.omnitel.net... > > kokia itampa ijungus peciuka, lempas ir galinio lango sildyma ? > > "anon@work" wrote in message news:m8vsgl$2ho$1@trimpas.omnitel.net... > > Stovi mano Rover 620 SDI prieš dvejus metus pirktas akumas Excide Excel 74 > Ah. Praeitą žiemą viskas buvo ok, šią - lyg kas pamainęs būtų - prie -5 > nebesiveda. Pajungus auto donorą - vedasi iškart. Pradėjau matuoti - > krovimas normalus, bent jau įtampa - 14,4V ant tuščių apsukų. Bet - kol > važinėja (darbo dienomis po Alytų, savaitgaliais apie 70 km aplink) akumo > įtampa pastoviai tik apie 12,7 V, o pakrovus pilnai pakrovėju - 14,62 V . > Signalkė ima 26 mA . Kur dar gali problema būt? Generatorius? Ačiū > patarusiems.