tai bet ar butinai jis turi sugest? seip mano aplinkos atveju arba sugenda butent garantiniai nauji arba po garantijos, o kas perka nenaujas kažkaip su kosminėm išlaidom nesusiduria. na net jei ir kas sugestų įvertinus kiek nuvertėjo ta buvus nauja auto, kaži ar būtum pliuse. dėl aptarnavimų autorizuotam servise bus taip 2x brangiau nei kitam neblogesniam servise tapatį susitavrkyt. žinau žmogų kuris net spjovė į tą garantinį ir aptarnavimus atlieka ten kur nori. "Icetom" wrote in message news:md4unq$9k0$1@trimpas.omnitel.net... > aišku garantinis, kur už aptarnavimus sumoki daugiau nei kad kainuotų > garantinius gedimus šalinat :) Na įdomiai čia skėlėt. Pvz. garantiniam Scout galinio reduktoriaus gedimas. Garantinis keitimas nemokamai, nesant garantiniam berods link 3ar tai 5 tūkst EUR kainuotų. Tai kur ten garantinius gedimus pigiau šalinti? Ir kur jau ten aptarnavimai tokie brangūs ar ant tiek skiriasi oficialiuose servisuose nuo standartinių servisų. Mano nuomone, baigėsi tie laikai kai nusiperki naudotą automobilį ir atvažiuoji su juo 300-400 tūkst. km. ties turbūt 2003-2005 m. automobiliais.