Tu supranti vienaip, kiti supranta kitaip. Kiekvienam savo. Btw buvau vakar patestuot pasatą molery: http://naudoti.mollerauto.lt/auto/2289/348/vw-passat-2012-08-1968-dyzelinas-0.html O paskui užsukau į brc ir su šituo biškį pavažiavau: http://lt.brcauto.eu/automobilis/c742351-bmw-530-3.0l-automatine Čia tik pačius modelius lyginau. Tai tiesą sakant, nu nežinau net ką ten lygint. Pasatas realiai vairuojasi kaip FWD, priekis sunkus, nors vairas ir jautrus padarytas, bet taip ir nepavyko suprast, kuo jis ženkliai geriau už seną avensį. Nu ten smulkmenų daugiau prikrauta, tas teisybė, bet pats važiavimas - šiaip sau, galas paplaukiojantis biškį. Sėdynės nors ir odinės bet ta oda tokia kažkokia... plonesnė nei bmw. Audio kažkokia krūtesnė pas pasatą, bet bmw ji geriau skamba. Apskritai jausmas toks kad benvas surinktas iš kokybiškesnių, tvirtesnių medžiagų, kėbulo standumas jaučiasi. Dėžės darbas - dsg net šalia bemvo automato nestovi. Realiai viskas, kur bedi pirštu ir ką lygini, tai pas bmw geriau. Nors jis dvigubai senesnis, o konkretus egzempliorius dar ir užbliautas su neaišku kiek atsukta rida, bet vistiek daug smagesnis (nesuprask klaidingai, apskritai aš merso labiau norėjau, važiavau bandyt be išankstinio nusistatymo). Bet visa tai yra xuijnia - esmė tame, kad bmw į posūkį pats važiuoja, kai pasatas iš jo bando pabėgt. Iki tol tik teoriškai įsivaizdavau apie nepakankamą ir per didelį pasukamumą, užteko biškį pavažiuot ir viskas susistojo į savo vietas. Dabar paaiškėjo kodėl audi į savo brangesnius modelius nededa haldexo ir kodėl naujesnių torsenų santykį keičia labiau galui. 2015.03.04 15:04, Icetom rašė: >> Tai apie ką tu kalbi? Naudota kainuoja 50k, nauja - 100k. > > Tai jei nori A6, bet uždirba tik kokius 1,5 tūkst. EUR tai akivaizdu, > kad nori atrodyti ne pagal pajamas ir tiek. > >> Tu tikrai manai kad per tuos kelis metus kol naudosi išlys kas nors >> daugiau nei už 50k? Aš drįsčiau lažintis ar išlys kas nors daugiau nei >> už 10-15, o jei pasiseks tai ir niekas neišlys. > > O nusipirkus 7 m. automobilį, aštuntais ir t.t. metais jo vertė vis dar > ta pati išlieka kišant pinigus į remontus? Na čia kiekvienam savo. O dėl > 10-15 tūkst. Lt, tai, pvz. (6 purkštukai x300)+ 1500 EUR (kuro siurblys) > + darbai turbūt apie 300-500 EUR (?), kiek išeitų eurų 3.0 TDI? O jei > dar galinis reduktorius ar kokia turbina pradėtų ūžti, kaukti... > >> Jei tau tai tinka, tai ok, bet ne visi taip mėgsta pinigus švaistyt, >> tam ir yra sekondhando rinka. > > Aš naudotą suprantu taip apie 1000 -80 tūkst. km. ridos ribose. Visą > kitą... >