ne nu tu radai ką lygint :) Tu dar BMW RWD pabandyk, ten dar geriau smagiau bus. On 2015.03.04 15:39, spakainas wrote: > Tu supranti vienaip, kiti supranta kitaip. Kiekvienam savo. > Btw buvau vakar patestuot pasatą molery: > http://naudoti.mollerauto.lt/auto/2289/348/vw-passat-2012-08-1968-dyzelinas-0.html > > O paskui užsukau į brc ir su šituo biškį pavažiavau: > http://lt.brcauto.eu/automobilis/c742351-bmw-530-3.0l-automatine > > Čia tik pačius modelius lyginau. Tai tiesą sakant, nu nežinau net ką ten > lygint. Pasatas realiai vairuojasi kaip FWD, priekis sunkus, nors vairas > ir jautrus padarytas, bet taip ir nepavyko suprast, kuo jis ženkliai > geriau už seną avensį. Nu ten smulkmenų daugiau prikrauta, tas teisybė, > bet pats važiavimas - šiaip sau, galas paplaukiojantis biškį. Sėdynės > nors ir odinės bet ta oda tokia kažkokia... plonesnė nei bmw. Audio > kažkokia krūtesnė pas pasatą, bet bmw ji geriau skamba. Apskritai > jausmas toks kad benvas surinktas iš kokybiškesnių, tvirtesnių medžiagų, > kėbulo standumas jaučiasi. Dėžės darbas - dsg net šalia bemvo automato > nestovi. Realiai viskas, kur bedi pirštu ir ką lygini, tai pas bmw > geriau. Nors jis dvigubai senesnis, o konkretus egzempliorius dar ir > užbliautas su neaišku kiek atsukta rida, bet vistiek daug smagesnis > (nesuprask klaidingai, apskritai aš merso labiau norėjau, važiavau > bandyt be išankstinio nusistatymo). > Bet visa tai yra xuijnia - esmė tame, kad bmw į posūkį pats važiuoja, > kai pasatas iš jo bando pabėgt. Iki tol tik teoriškai įsivaizdavau apie > nepakankamą ir per didelį pasukamumą, užteko biškį pavažiuot ir viskas > susistojo į savo vietas. Dabar paaiškėjo kodėl audi į savo brangesnius > modelius nededa haldexo ir kodėl naujesnių torsenų santykį keičia labiau > galui. > > 2015.03.04 15:04, Icetom rašė: >>> Tai apie ką tu kalbi? Naudota kainuoja 50k, nauja - 100k. >> >> Tai jei nori A6, bet uždirba tik kokius 1,5 tūkst. EUR tai akivaizdu, >> kad nori atrodyti ne pagal pajamas ir tiek. >> >>> Tu tikrai manai kad per tuos kelis metus kol naudosi išlys kas nors >>> daugiau nei už 50k? Aš drįsčiau lažintis ar išlys kas nors daugiau nei >>> už 10-15, o jei pasiseks tai ir niekas neišlys. >> >> O nusipirkus 7 m. automobilį, aštuntais ir t.t. metais jo vertė vis dar >> ta pati išlieka kišant pinigus į remontus? Na čia kiekvienam savo. O dėl >> 10-15 tūkst. Lt, tai, pvz. (6 purkštukai x300)+ 1500 EUR (kuro siurblys) >> + darbai turbūt apie 300-500 EUR (?), kiek išeitų eurų 3.0 TDI? O jei >> dar galinis reduktorius ar kokia turbina pradėtų ūžti, kaukti... >> >>> Jei tau tai tinka, tai ok, bet ne visi taip mėgsta pinigus švaistyt, >>> tam ir yra sekondhando rinka. >> >> Aš naudotą suprantu taip apie 1000 -80 tūkst. km. ridos ribose. Visą >> kitą... >>