Jie gali tik paprastus darbus atlikti, ta ka moka, kas nesudetinga, kas paprasta. Jeigu duoti kazka sunkesnio, kaip ir minejau, tada zhopa. Ner sugebejimu. O jeigu ju nera, prasideda kvailos atmazkes. Tai cia meistrai. O vadynininkai tipiniai lietuviai - jiems px ant ju darbo ir ant klientu. Veidais pervargusiais tipo 'nu ko tu cia nori'. Bet sitas fenomenas ne tik pas Silberi, pas kitus dylerius irgi. On 2015.03.19 17:56, 6žąsys wrote: > Neturiu pretenzijų Moelleriui. Neskaitant aišku "Lemputė perdegė, ką darom? Žinot, pagal manualą reikia keisti mašiną". Krasta šiukšlinasi per kartą, nors paprastus darbus atlieka be problemų, o va Silberauto... epiniai kreivarankiai ir gudrakakčiai. Pony testas neturint stendo tai tegul bus elementarus ir nieko nepiktinantis draugiškas pasukčiavimas, bet kai "meistrai" naudoja ištobulintą garažinių technologiją "Nx tuos debilus iš Štutgarto, šimtą metų dirbu, niekas nesiskundė", tai jau ne tiek kompetencija kliba, kiek visa eilė žmonių ne savo vietą užima. Vienas iš jų trynė kaip juos žostkai tikrina ir kaip jie gerai viską daro - gal ir taip, nes nesiima net paprastų dalykų, kuriuos jiems duodi vien iš tingėjimo, pvz. pradiagnozuoti kokį tai supistą K-Jetronic'ą, tada "Oj mes nemokam, oj, mes nežinom, oj, čia kainuos labai brangiai, jūs tikriausiai tiek pinigų neturėsite". Blet naujam mersui turėsite, o K-jetronic'ui ne ar kaip čia gaunasi? Jei žmonės garantinius gedimus geriau jau šalina Varšuvoje ar net Faterlande, tai matyt ne tik man sunku su vietiniais susikalbėti. > > Ir aišku man labai "patinka" jų pardavėjai - kaip jie iš viso kažką parduoda? Spėju iš viso Lietuvoje Mercedes perka tik tie, kurie žino, kad jiems reikia Mercedes ir nepisa, nes Samuolis, atseit seilsų vadovas... nustebčiau, jei jis dykumoje vandens sugebėtų parduoti. Toks savo asmeninio pranašumo demonstravimo srautas - bbd ant tokio pardavėjo. O kai sugalvoji kokį nors mistinį assistą ant smūgio, tai pasirodo jo tik šitoje klasėje nėra, bet "Nu čia viskas yra", "Nu kaip, čia labai gerai", "O kaip mes buvom pristatyme, tai..." - blet blet ant kiek reikia nemėgti savo darbo, kad taip beprasmiškai ir netalentingai klientams protą pistum. Ypač turint galvoje, kad stumdant smėlį Sacharoje su argumentais tikrai gali būti sunku, o čia achujenai medžiagos, tik minkyk. Vilkikų pardavėjai - šiaip be talento ir susidomėjimo darbu, tačiau nors jau nelaiko savęs nuostabiais ir nepakartojamais. Išvis Vilniaus Silberyje yra vienas realiai adekvatus žmogus, tik stumdo jis spec. techniką. OK, d ar detalistai, visa kita dumblas, kurio per kilometrą prie automobilių prileisti negalima. > > > > "YZF" <yzfasltTRINK@gmail.com> wrote in message news:meeo2h$g1$1@trimpas.omnitel.net... >> Siaip viskas 'gerai' gali buti su bet kuriuo Vilniaus (oficialiu) >> servisu. Ir lygiai taip pat gali buti viskas blogai. Priklauso nuo >> situacijos, nuo problemos, nuo zmogaus su kuriuo bendrauji ir t.t. >> >> Visumoje visi servisai dirba ir padaro savo darbus, tik va kai atsiranda >> nestandartine situacija arba kazkas sunkiau, tada pradeda klibeti >> kompetencija. Bet cia su visais taip realiai, ir nieko nepadarysi... per >> mazai to pacio gamintojo dyleriu vienam mieste. Konkurencija nesuveikia.