Tema: Re: need help - sutartis
Autorius: spakainas
Data: 2015-03-20 08:35:17
Bet tai klausyk, gerai varai - smagu skaityt.

2015.03.19 17:56, 6žąsys rašė:
> Neturiu pretenzijų Moelleriui. Neskaitant aišku "Lemputė perdegė, ką
> darom? Žinot, pagal manualą reikia keisti mašiną". Krasta šiukšlinasi
> per kartą, nors paprastus darbus atlieka be problemų, o va
> Silberauto... epiniai kreivarankiai ir gudrakakčiai. Pony testas
> neturint stendo tai tegul bus elementarus ir nieko nepiktinantis
> draugiškas pasukčiavimas, bet kai "meistrai" naudoja ištobulintą
> garažinių technologiją "Nx tuos debilus iš Štutgarto, šimtą metų
> dirbu, niekas nesiskundė", tai jau ne tiek kompetencija kliba, kiek
> visa eilė žmonių ne savo vietą užima. Vienas iš jų trynė kaip juos
> žostkai tikrina ir kaip jie gerai viską daro - gal ir taip, nes
> nesiima net paprastų dalykų, kuriuos jiems duodi vien iš tingėjimo,
> pvz. pradiagnozuoti kokį tai supistą K-Jetronic'ą, tada "Oj mes
> nemokam, oj, mes nežinom, oj, čia kainuos labai brangiai, jūs
> tikriausiai tiek pinigų neturėsite". Blet naujam mersui turėsite, o
> K-jetronic'ui ne ar kaip čia gaunasi? Jei žmonės garantinius gedimus
> geriau jau šalina Varšuvoje ar net Faterlande, tai matyt ne tik man
> sunku su vietiniais susikalbėti.
>
> Ir aišku man labai "patinka" jų pardavėjai - kaip jie iš viso kažką
> parduoda? Spėju iš viso Lietuvoje Mercedes perka tik tie, kurie žino,
> kad jiems reikia Mercedes ir nepisa, nes Samuolis, atseit seilsų
> vadovas... nustebčiau, jei jis dykumoje vandens sugebėtų parduoti.
> Toks savo asmeninio pranašumo demonstravimo srautas - bbd ant tokio
> pardavėjo. O kai sugalvoji kokį nors mistinį assistą ant smūgio, tai
> pasirodo jo tik šitoje klasėje nėra, bet "Nu čia viskas yra", "Nu
> kaip, čia labai gerai", "O kaip mes buvom pristatyme, tai..." - blet
> blet ant kiek reikia nemėgti savo darbo, kad taip beprasmiškai ir
> netalentingai klientams protą pistum. Ypač turint galvoje, kad
> stumdant smėlį Sacharoje su argumentais tikrai gali būti sunku, o čia
> achujenai medžiagos, tik minkyk. Vilkikų pardavėjai - šiaip be
> talento ir susidomėjimo darbu, tačiau nors jau nelaiko savęs
> nuostabiais ir nepakartojamais. Išvis Vilniaus Silberyje yra vienas
> realiai adekvatus žmogus, tik stumdo jis spec. techniką. OK, dar
> detalistai, visa kita dumblas, kurio per kilometrą prie automobilių
> prileisti negalima.
>
>
>
> "YZF" <yzfasltTRINK@gmail.com> wrote in message
> news:meeo2h$g1$1@trimpas.omnitel.net...
>> Siaip viskas 'gerai' gali buti su bet kuriuo Vilniaus (oficialiu)
>> servisu. Ir lygiai taip pat gali buti viskas blogai. Priklauso nuo
>> situacijos, nuo problemos, nuo zmogaus su kuriuo bendrauji ir t.t.
>>
>> Visumoje visi servisai dirba ir padaro savo darbus, tik va kai
>> atsiranda nestandartine situacija arba kazkas sunkiau, tada pradeda
>> klibeti kompetencija. Bet cia su visais taip realiai, ir nieko
>> nepadarysi... per mazai to pacio gamintojo dyleriu vienam mieste.
>> Konkurencija nesuveikia.