Bet tai klausyk, gerai varai - smagu skaityt. 2015.03.19 17:56, 6žąsys rašė: > Neturiu pretenzijų Moelleriui. Neskaitant aišku "Lemputė perdegė, ką > darom? Žinot, pagal manualą reikia keisti mašiną". Krasta šiukšlinasi > per kartą, nors paprastus darbus atlieka be problemų, o va > Silberauto... epiniai kreivarankiai ir gudrakakčiai. Pony testas > neturint stendo tai tegul bus elementarus ir nieko nepiktinantis > draugiškas pasukčiavimas, bet kai "meistrai" naudoja ištobulintą > garažinių technologiją "Nx tuos debilus iš Štutgarto, šimtą metų > dirbu, niekas nesiskundė", tai jau ne tiek kompetencija kliba, kiek > visa eilė žmonių ne savo vietą užima. Vienas iš jų trynė kaip juos > žostkai tikrina ir kaip jie gerai viską daro - gal ir taip, nes > nesiima net paprastų dalykų, kuriuos jiems duodi vien iš tingėjimo, > pvz. pradiagnozuoti kokį tai supistą K-Jetronic'ą, tada "Oj mes > nemokam, oj, mes nežinom, oj, čia kainuos labai brangiai, jūs > tikriausiai tiek pinigų neturėsite". Blet naujam mersui turėsite, o > K-jetronic'ui ne ar kaip čia gaunasi? Jei žmonės garantinius gedimus > geriau jau šalina Varšuvoje ar net Faterlande, tai matyt ne tik man > sunku su vietiniais susikalbėti. > > Ir aišku man labai "patinka" jų pardavėjai - kaip jie iš viso kažką > parduoda? Spėju iš viso Lietuvoje Mercedes perka tik tie, kurie žino, > kad jiems reikia Mercedes ir nepisa, nes Samuolis, atseit seilsų > vadovas... nustebčiau, jei jis dykumoje vandens sugebėtų parduoti. > Toks savo asmeninio pranašumo demonstravimo srautas - bbd ant tokio > pardavėjo. O kai sugalvoji kokį nors mistinį assistą ant smūgio, tai > pasirodo jo tik šitoje klasėje nėra, bet "Nu čia viskas yra", "Nu > kaip, čia labai gerai", "O kaip mes buvom pristatyme, tai..." - blet > blet ant kiek reikia nemėgti savo darbo, kad taip beprasmiškai ir > netalentingai klientams protą pistum. Ypač turint galvoje, kad > stumdant smėlį Sacharoje su argumentais tikrai gali būti sunku, o čia > achujenai medžiagos, tik minkyk. Vilkikų pardavėjai - šiaip be > talento ir susidomėjimo darbu, tačiau nors jau nelaiko savęs > nuostabiais ir nepakartojamais. Išvis Vilniaus Silberyje yra vienas > realiai adekvatus žmogus, tik stumdo jis spec. techniką. OK, dar > detalistai, visa kita dumblas, kurio per kilometrą prie automobilių > prileisti negalima. > > > > "YZF" <yzfasltTRINK@gmail.com> wrote in message > news:meeo2h$g1$1@trimpas.omnitel.net... >> Siaip viskas 'gerai' gali buti su bet kuriuo Vilniaus (oficialiu) >> servisu. Ir lygiai taip pat gali buti viskas blogai. Priklauso nuo >> situacijos, nuo problemos, nuo zmogaus su kuriuo bendrauji ir t.t. >> >> Visumoje visi servisai dirba ir padaro savo darbus, tik va kai >> atsiranda nestandartine situacija arba kazkas sunkiau, tada pradeda >> klibeti kompetencija. Bet cia su visais taip realiai, ir nieko >> nepadarysi... per mazai to pacio gamintojo dyleriu vienam mieste. >> Konkurencija nesuveikia.