pas juos dar yra 24 h serviso paslauga. aina nx jei papuoli ne ant Egidijaus. -- razumas "6žąsys" <6zasys@gmail.comm> wrote in message news:meerhv$28c$1@trimpas.omnitel.net... > Neturiu pretenzijų Moelleriui. Neskaitant aišku "Lemputė perdegė, ką > darom? Žinot, pagal manualą reikia keisti mašiną". Krasta šiukšlinasi per > kartą, nors paprastus darbus atlieka be problemų, o va Silberauto... > epiniai kreivarankiai ir gudrakakčiai. Pony testas neturint stendo tai > tegul bus elementarus ir nieko nepiktinantis draugiškas pasukčiavimas, bet > kai "meistrai" naudoja ištobulintą garažinių technologiją "Nx tuos debilus > iš Štutgarto, šimtą metų dirbu, niekas nesiskundė", tai jau ne tiek > kompetencija kliba, kiek visa eilė žmonių ne savo vietą užima. Vienas iš > jų trynė kaip juos žostkai tikrina ir kaip jie gerai viską daro - gal ir > taip, nes nesiima net paprastų dalykų, kuriuos jiems duodi vien iš > tingėjimo, pvz. pradiagnozuoti kokį tai supistą K-Jetronic'ą, tada "Oj mes > nemokam, oj, mes nežinom, oj, čia kainuos labai brangiai, jūs tikriausiai > tiek pinigų neturėsite". Blet naujam mersui turėsite, o K-jetronic'ui ne > ar kaip čia gaunasi? Jei žmonės garantinius gedimus geriau jau šalina > Varšuvoje ar net Faterlande, tai matyt ne tik man sunku su vietiniais > susikalbėti. > > Ir aišku man labai "patinka" jų pardavėjai - kaip jie iš viso kažką > parduoda? Spėju iš viso Lietuvoje Mercedes perka tik tie, kurie žino, kad > jiems reikia Mercedes ir nepisa, nes Samuolis, atseit seilsų vadovas... > nustebčiau, jei jis dykumoje vandens sugebėtų parduoti. Toks savo > asmeninio pranašumo demonstravimo srautas - bbd ant tokio pardavėjo. O kai > sugalvoji kokį nors mistinį assistą ant smūgio, tai pasirodo jo tik šitoje > klasėje nėra, bet "Nu čia viskas yra", "Nu kaip, čia labai gerai", "O kaip > mes buvom pristatyme, tai..." - blet blet ant kiek reikia nemėgti savo > darbo, kad taip beprasmiškai ir netalentingai klientams protą pistum. Ypač > turint galvoje, kad stumdant smėlį Sacharoje su argumentais tikrai gali > būti sunku, o čia achujenai medžiagos, tik minkyk. Vilkikų pardavėjai - > šiaip be talento ir susidomėjimo darbu, tačiau nors jau nelaiko savęs > nuostabiais ir nepakartojamais. Išvis Vilniaus Silberyje yra vienas > realiai adekvatus žmogus, tik stumdo jis spec. techniką. OK, dar > detalistai, visa kita dumblas, kurio per kilometrą prie automobilių > prileisti negalima. > > > > "YZF" <yzfasltTRINK@gmail.com> wrote in message > news:meeo2h$g1$1@trimpas.omnitel.net... >> Siaip viskas 'gerai' gali buti su bet kuriuo Vilniaus (oficialiu) >> servisu. Ir lygiai taip pat gali buti viskas blogai. Priklauso nuo >> situacijos, nuo problemos, nuo zmogaus su kuriuo bendrauji ir t.t. >> >> Visumoje visi servisai dirba ir padaro savo darbus, tik va kai atsiranda >> nestandartine situacija arba kazkas sunkiau, tada pradeda klibeti >> kompetencija. Bet cia su visais taip realiai, ir nieko nepadarysi... per >> mazai to pacio gamintojo dyleriu vienam mieste. Konkurencija nesuveikia. >>