Tema: Re: need help - sutartis
Autorius: razumas
Data: 2015-03-20 17:43:33
pas juos dar yra 24 h serviso paslauga. aina nx jei papuoli ne ant 
Egidijaus.

-- 

razumas
"6žąsys" <6zasys@gmail.comm> wrote in message 
news:meerhv$28c$1@trimpas.omnitel.net...
> Neturiu pretenzijų Moelleriui. Neskaitant aišku "Lemputė perdegė, ką 
> darom? Žinot, pagal manualą reikia keisti mašiną". Krasta šiukšlinasi per 
> kartą, nors paprastus darbus atlieka be problemų, o va Silberauto... 
> epiniai kreivarankiai ir gudrakakčiai. Pony testas neturint stendo tai 
> tegul bus elementarus ir nieko nepiktinantis draugiškas pasukčiavimas, bet 
> kai "meistrai" naudoja ištobulintą garažinių technologiją "Nx tuos debilus 
> iš Štutgarto, šimtą metų dirbu, niekas nesiskundė", tai jau ne tiek 
> kompetencija kliba, kiek visa eilė žmonių ne savo vietą užima. Vienas iš 
> jų trynė kaip juos žostkai tikrina ir kaip jie gerai viską daro - gal ir 
> taip, nes nesiima net paprastų dalykų, kuriuos jiems duodi vien iš 
> tingėjimo, pvz. pradiagnozuoti kokį tai supistą K-Jetronic'ą, tada "Oj mes 
> nemokam, oj, mes nežinom, oj, čia kainuos labai brangiai, jūs tikriausiai 
> tiek pinigų neturėsite". Blet naujam mersui turėsite, o K-jetronic'ui ne 
> ar kaip čia gaunasi? Jei žmonės garantinius gedimus geriau jau šalina 
> Varšuvoje ar net Faterlande, tai matyt ne tik man sunku su vietiniais 
> susikalbėti.
>
> Ir aišku man labai "patinka" jų pardavėjai - kaip jie iš viso kažką 
> parduoda? Spėju iš viso Lietuvoje Mercedes perka tik tie, kurie žino, kad 
> jiems reikia Mercedes ir nepisa, nes Samuolis, atseit seilsų vadovas... 
> nustebčiau, jei jis dykumoje vandens sugebėtų parduoti. Toks savo 
> asmeninio pranašumo demonstravimo srautas - bbd ant tokio pardavėjo. O kai 
> sugalvoji kokį nors mistinį assistą ant smūgio, tai pasirodo jo tik šitoje 
> klasėje nėra, bet "Nu čia viskas yra", "Nu kaip, čia labai gerai", "O kaip 
> mes buvom pristatyme, tai..." - blet blet ant kiek reikia nemėgti savo 
> darbo, kad taip beprasmiškai ir netalentingai klientams protą pistum. Ypač 
> turint galvoje, kad stumdant smėlį Sacharoje su argumentais tikrai gali 
> būti sunku, o čia achujenai medžiagos, tik minkyk. Vilkikų pardavėjai - 
> šiaip be talento ir susidomėjimo darbu, tačiau nors jau nelaiko savęs 
> nuostabiais ir nepakartojamais. Išvis Vilniaus Silberyje yra vienas 
> realiai adekvatus žmogus, tik stumdo jis spec. techniką. OK, dar 
> detalistai, visa kita dumblas, kurio per kilometrą prie automobilių 
> prileisti negalima.
>
>
>
> "YZF" <yzfasltTRINK@gmail.com> wrote in message 
> news:meeo2h$g1$1@trimpas.omnitel.net...
>> Siaip viskas 'gerai' gali buti su bet kuriuo Vilniaus (oficialiu)
>> servisu. Ir lygiai taip pat gali buti viskas blogai. Priklauso nuo
>> situacijos, nuo problemos, nuo zmogaus su kuriuo bendrauji ir t.t.
>>
>> Visumoje visi servisai dirba ir padaro savo darbus, tik va kai atsiranda
>> nestandartine situacija arba kazkas sunkiau, tada pradeda klibeti
>> kompetencija. Bet cia su visais taip realiai, ir nieko nepadarysi... per
>> mazai to pacio gamintojo dyleriu vienam mieste. Konkurencija nesuveikia.
>>