bendrai paemus pildavosi panasu kieki nes stodavo panasiu metu kadangi geriausia taktika yra viena. Labai retais atvejais buvo geriausios dvi On 2015.04.22 07:59, ramunas wrote: > na vienu metu pildavosi bet skirtingus kiekius .... vat tada ir idomu budavo > kas kiek lengvesnis-sunkesnis... > > "YZF" <yzfasltTRINK@gmail.com> wrote in message > news:mh5p56$s26$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai tokius ir naudoja, niekas nedraudzia tau pasirinkti tam momentui tas >> padangas kurios geriausios. >> >> Bet kad abu turi panaudoti - gerai. Nes tada buna atveju kai kertasi >> taktikos, pvz M-M-K vs M-K-M arba K-M-M ir atsiranda skirtumai trasoje o >> ne procesines lenktynes paskui traukinuka. >> >> Beje, nuo to kad Mersas pirmauja, kuro pildymas nieko nekeicia. Pirmautu >> ir su kuru. Buvo kuras - niekas nesikeite, vistiek visi vienu metu stodavo >> ir kura pildavosi. >> >> Vat ka turetu leisti tai tobulinti be apribojimu, o tai dabar Mersas >> padare viska puikiai o kiti pasivyti negali nes uzdrausti bandymai ir dar >> varikliu apribojimai uzdeti (4-5 per sezona) >> >> On 2015.04.21 12:01, budulis vulgaris wrote: >>> 2015-04-21 11:27, ramunas raðë: >>>> kol negrazins kuro uzpylimo pitstopu metu tol nebeidomi f-1 bus ... >>>> dabar >>>> tai is vis kai mersas pirmauja be konkurensijos antrus metus tai nera >>>> tolko >>>> ziureti visai.... >>> >>> Plius dar reikia ir mesti velniop tas nesàmones su reikalavimu per >>> lentynes bûtinai naudoti abu padangø miðinius. Kokia to prasmë? Lai >>> naudoja tuos, kurie geriau konkreèiai situacijai. >>> > >