Tema: Re: f-1
Autorius: YZF
Data: 2015-04-22 08:10:44
bendrai paemus pildavosi panasu kieki nes stodavo panasiu metu kadangi 
geriausia taktika yra viena. Labai retais atvejais buvo geriausios dvi

On 2015.04.22 07:59, ramunas wrote:
> na vienu metu pildavosi bet skirtingus kiekius .... vat tada ir idomu budavo
> kas kiek lengvesnis-sunkesnis...
>
> "YZF" <yzfasltTRINK@gmail.com> wrote in message
> news:mh5p56$s26$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tai tokius ir naudoja, niekas nedraudzia tau pasirinkti tam momentui tas
>> padangas kurios geriausios.
>>
>> Bet kad abu turi panaudoti - gerai. Nes tada buna atveju kai kertasi
>> taktikos, pvz M-M-K vs M-K-M arba K-M-M ir atsiranda skirtumai trasoje o
>> ne procesines lenktynes paskui traukinuka.
>>
>> Beje, nuo to kad Mersas pirmauja, kuro pildymas nieko nekeicia. Pirmautu
>> ir su kuru. Buvo kuras - niekas nesikeite, vistiek visi vienu metu stodavo
>> ir kura pildavosi.
>>
>> Vat ka turetu leisti tai tobulinti be apribojimu, o tai dabar Mersas
>> padare viska puikiai o kiti pasivyti negali nes uzdrausti bandymai ir dar
>> varikliu apribojimai uzdeti (4-5 per sezona)
>>
>> On 2015.04.21 12:01, budulis vulgaris wrote:
>>> 2015-04-21 11:27, ramunas raðë:
>>>> kol negrazins kuro uzpylimo pitstopu metu tol nebeidomi f-1 bus ...
>>>> dabar
>>>> tai is vis kai mersas pirmauja be konkurensijos antrus metus tai nera
>>>> tolko
>>>> ziureti visai....
>>>
>>> Plius dar reikia ir mesti velniop tas nesàmones su reikalavimu per
>>> lentynes bûtinai naudoti abu padangø miðinius. Kokia to prasmë? Lai
>>> naudoja tuos, kurie geriau konkreèiai situacijai.
>>>
>
>