tais laikais ir pienas saldesnis buvo :)) "YZF" <yzfasltTRINK@gmail.com> wrote in message news:mh7ghg$cpn$1@trimpas.omnitel.net... > Geriausi buvo 2007 ir 2008 metai , kai Mclaren ir Ferrari kovojo del > champo iki paskutinio sezono etapo, netgi paskutinio posukio. > > On 2015.04.22 09:00, Zhiniukas wrote: >> Nepatenkintų buvo ir tada, kai ferariai visus darė į vienus vartus. Po >> to redbuliai. Dabar mersai. Kitą kartą koks Sauberis visus darys. Vėl >> bus neįdomu ir visi norės pokyčių, uždraudimų, kad tik nepirmautų. >> >> "YZF" <yzfasltTRINK@gmail.com> wrote in message >> news:mh5p56$s26$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tai tokius ir naudoja, niekas nedraudzia tau pasirinkti tam momentui >>> tas padangas kurios geriausios. >>> >>> Bet kad abu turi panaudoti - gerai. Nes tada buna atveju kai kertasi >>> taktikos, pvz M-M-K vs M-K-M arba K-M-M ir atsiranda skirtumai trasoje >>> o ne procesines lenktynes paskui traukinuka. >>> >>> Beje, nuo to kad Mersas pirmauja, kuro pildymas nieko nekeicia. >>> Pirmautu ir su kuru. Buvo kuras - niekas nesikeite, vistiek visi vienu >>> metu stodavo ir kura pildavosi. >>> >>> Vat ka turetu leisti tai tobulinti be apribojimu, o tai dabar Mersas >>> padare viska puikiai o kiti pasivyti negali nes uzdrausti bandymai ir >>> dar varikliu apribojimai uzdeti (4-5 per sezona) >>> >>> On 2015.04.21 12:01, budulis vulgaris wrote: >>>> 2015-04-21 11:27, ramunas rašė: >>>>> kol negrazins kuro uzpylimo pitstopu metu tol nebeidomi f-1 bus ... >>>>> dabar >>>>> tai is vis kai mersas pirmauja be konkurensijos antrus metus tai >>>>> nera tolko >>>>> ziureti visai.... >>>> >>>> Plius dar reikia ir mesti velniop tas nesąmones su reikalavimu per >>>> lentynes būtinai naudoti abu padangų mišinius. Kokia to prasmė? Lai >>>> naudoja tuos, kurie geriau konkrečiai situacijai. >>>> >>