bet ziureti idomiau buvo... ziurek koks vienas vienu pylimu maziau vaziuoja ir stebi ji kaip jis atsilikineja ... ar jam uzteks greicio ar ne ... nu ryskiai idomiau buvo... "YZF" <yzfasltTRINK@gmail.com> wrote in message news:mh7agk$9fo$1@trimpas.omnitel.net... > bendrai paemus pildavosi panasu kieki nes stodavo panasiu metu kadangi > geriausia taktika yra viena. Labai retais atvejais buvo geriausios dvi > > On 2015.04.22 07:59, ramunas wrote: >> na vienu metu pildavosi bet skirtingus kiekius .... vat tada ir idomu >> budavo >> kas kiek lengvesnis-sunkesnis... >> >> "YZF" <yzfasltTRINK@gmail.com> wrote in message >> news:mh5p56$s26$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tai tokius ir naudoja, niekas nedraudzia tau pasirinkti tam momentui tas >>> padangas kurios geriausios. >>> >>> Bet kad abu turi panaudoti - gerai. Nes tada buna atveju kai kertasi >>> taktikos, pvz M-M-K vs M-K-M arba K-M-M ir atsiranda skirtumai trasoje o >>> ne procesines lenktynes paskui traukinuka. >>> >>> Beje, nuo to kad Mersas pirmauja, kuro pildymas nieko nekeicia. Pirmautu >>> ir su kuru. Buvo kuras - niekas nesikeite, vistiek visi vienu metu >>> stodavo >>> ir kura pildavosi. >>> >>> Vat ka turetu leisti tai tobulinti be apribojimu, o tai dabar Mersas >>> padare viska puikiai o kiti pasivyti negali nes uzdrausti bandymai ir >>> dar >>> varikliu apribojimai uzdeti (4-5 per sezona) >>> >>> On 2015.04.21 12:01, budulis vulgaris wrote: >>>> 2015-04-21 11:27, ramunas rašė: >>>>> kol negrazins kuro uzpylimo pitstopu metu tol nebeidomi f-1 bus ... >>>>> dabar >>>>> tai is vis kai mersas pirmauja be konkurensijos antrus metus tai nera >>>>> tolko >>>>> ziureti visai.... >>>> >>>> Plius dar reikia ir mesti velniop tas nesąmones su reikalavimu per >>>> lentynes būtinai naudoti abu padangų mišinius. Kokia to prasmė? Lai >>>> naudoja tuos, kurie geriau konkrečiai situacijai. >>>> >> >>