zinai, netaikau tau asmeniskai, bet neduok dieve sekanciam seminininkui nusipirkt tokia masina su su tokia super signalizacija... kai visa ta fignia, visos tos skrutkes, visi pseudolitavimai atsalusiu pajalniku, ir visa kitaiska chimija pradeda oksiduotis ir gest, ir kai po to sena graba reik varyt pas nepigius burtininkus kurie bando atkurt viska kas ten isniekinta... jau geriau ble kurnors schema kokia ikistumet i sedyne ar i dureles, kad bent patys po metu kitu susigaudytumet ka ten pridaret... markatas <info@markatas.istrink.lt> Wrote in message: > Tai po to ir neverk su tokiu vaikisku poziuriu i newsgrupus ir FB. > Issaugotu masinu sarasas simtais, kai kurios ne po viena karta bandytos > pavogti, bet apsaugos sistema budavo masinos sistemos dalimi, o ne virs > koju numestu svetimkuniu, kuris atjungiamas uztrumpinant posukius (oi > kiek kartu tokiu budu bande atjungti musu sistemas, deja, bet > nesekmingai). Vienos normalios sistemos sumontavimui priklausomai nuo > komplektacijos budavo sunaudojama nuo 150 iki 250 m juodo vienodo storio > laido, sumontavimas nuo 2 iki 3 dienu. Is kriminalistu zinau, kaip > vyksta vogimas, tai del to puikiai zinojau, kaip padaryti ta misija > neimanoma, arba maksimaliai neimanoma (lieka tik nutransportavimas. Bet > kaukia ne tik sirena (i kuria niekas nekereipia demesio), bet ir > impulsais automobilio signalai, o vat tai jau duoda per daug garso ir > tokiu atveju paliekama masina ramybeje. Pirmieji buvom sukure > elektromechaninius kapoto uzraktus, po to atsirado ju kopijos, dabar jie > prarade prasme. > > markatas > > 2015.04.27 21:38, Dede_Pranas ra??: >> apsaugos sistemos yra tik nuo saziningu zmoniu, turetum zinot, jei nuo >> ziguliu laiku buvai ka nors padoraus I masina sumontaves:) > > -- ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/