Can H kabo per 1,5 K i pliusa, L per 62 Ohm i H, o dar papildomai L - ke i minusa per 1,5 K nejungiu, nors kaip ir reiketu. Tada is viso matuojant atrodo, kad viskas ciki, K-line per 2,2K i pliusa kabini. Irangos tada sako, kad su magistralemis kaip ir viskas gerai, bet niekas jose neatsako. Tik vat rimti matyt jau pamokyti, tai turi pasijungimus ir kitose vietose pasiruose, nes daznai OBD tai maitinimus atjungia jungtyse, tai is viso ja paslepia paliekant skyle ar padaro per papildoma adapteri pajungima. Zodziu OBD atjungimas/perdarymas naudos neperdaugiausiai duoda, bet kai klientai prasydavo tai padarydavau uz ju pinigus. markatas 2015.04.28 20:38, Igaliotinis rašė: > nu tai gal nuo to ir reikejo pridet, o ne apie tikrus canus kalbet :D > ir siaip ten yra can l ir can h, > > "markatas" <info@_nesiukslinti_markatas.lt> wrote in message > news:mhodpr$1kc$1@trimpas.omnitel.net... >> Diagnostineje fyskeje buvau imitacine padares su visais maitinimais, o >> CAN'uose padares bajeri su 62 Ohm varza tarp CAN'u ir Can-H per 1,5K i >> degimini pliusa. Tuoj pat isriso, kad su fyzke negerai ir tada dare >> bagazine. >> >> markatas >>