On Tue, 28 Apr 2015 08:32:08 +0300, spakainas <spakainas@mail.ru> wrote: Taip. Bet daznai kad apdraust reikia signalizacijos. Todel ir dedasi zmones tokia, kuri nekelia nepatogumu ir atitinka reikalavimus draudimo lygiui. Del ko cia kai kas nervuojasi. >Kitaip tariant - draudi kasko ir pamirti tas nes?mones. Jau ne pirm? >kart matau, kad signalizacija kelia nepatogumus savininkui, bet ne vagims. > > >> Tiesa sakanat pries kokius 12 metu esu atjunginejes jusu sistema. >> Zmogus nesugebejo uzsikurt. Priezastys px. Atjungiau per 15 min >> ghatves salygom (ok, aiksteles kauno centre salygom). Standartiniai >> variantai atsijungdavo per 7 min. >> >> >>> Tai po to ir neverk su tokiu vaikisku poziuriu i newsgrupus ir FB. >>> Issaugotu masinu sarasas simtais, kai kurios ne po viena karta bandytos >>> pavogti, bet apsaugos sistema budavo masinos sistemos dalimi, o ne virs >>> koju numestu svetimkuniu, kuris atjungiamas uztrumpinant posukius (oi >>> kiek kartu tokiu budu bande atjungti musu sistemas, deja, bet >>> nesekmingai). Vienos normalios sistemos sumontavimui priklausomai nuo >>> komplektacijos budavo sunaudojama nuo 150 iki 250 m juodo vienodo storio >>> laido, sumontavimas nuo 2 iki 3 dienu. Is kriminalistu zinau, kaip >>> vyksta vogimas, tai del to puikiai zinojau, kaip padaryti ta misija >>> neimanoma, arba maksimaliai neimanoma (lieka tik nutransportavimas. Bet >>> kaukia ne tik sirena (i kuria niekas nekereipia demesio), bet ir >>> impulsais automobilio signalai, o vat tai jau duoda per daug garso ir >>> tokiu atveju paliekama masina ramybeje. Pirmieji buvom sukure >>> elektromechaninius kapoto uzraktus, po to atsirado ju kopijos, dabar jie >>> prarade prasme. >>> >>> markatas >>> >>> 2015.04.27 21:38, Dede_Pranas ra?: >>>> apsaugos sistemos yra tik nuo saziningu zmoniu, turetum zinot, jei nuo >>>> ziguliu laiku buvai ka nors padoraus I masina sumontaves:)