tas tiesa. as saviski sena 4.8 nemirktelejes keisciau i trilitri dyzeli su trim turbom. ale, kad neiperku :( On 2015-06-02 10:19, Arnas wrote: > arba su daug "replacement for displacement" pvz 550d :) > > "Dainiushas" wrote in message news:mkjklh$47t$1@trimpas.omnitel.net... > > visai čiotka tai yra naujas ir dideliu varikliu :) > > On 6/2/2015 9:56 AM, Zhegonskas wrote: >> On 2015-06-02 09:39, Invertuota panda wrote: >>> On Tue, 02 Jun 2015 09:10:45 +0300, Zhegonskas wrote: >>> >>>> nu tai ir puiku. gal prades zmones pirkti naujesnes masinas, o ne 15 >>>> metu drozti trojkes. >>> >>> Ir kas tame puiku? >>> >> >> saugumas, ekologija. velniai zino. gal is tiesu cai visa ta fygnia tik >> tam, kad vokieciai/ japonai daugiau saibu uzdirbtu. >> >> >>> Ta prasme, masina turi tarnaut kaip statuso indikatorius ar mados >>> steitmentas? >> >> ai, siaip tai manau px, nereikai cia generalizuot visko. bet nieko cia >> nepadarysi - produktu gyvenimo ciklai trumpeja. >> >>> >>> Pvz mane nuo kokio f30 pirkimo stabdo elementari zhaba, mano juz keise >>> mokėt kokius 3eur už kilometrą ir dar klausytis 4 kaušų knEUkimo kažkaip >>> visiškai nestovi. Važinėt taksi irgi nestovi. Įpač kai yra praktiškai >>> nieko nebekainuojanti mašina su straight six. >> >> nu kaip ir sakiau - kiekvienam savo. bet siaip ir tas "downsizingas" yra >> visai ciotka. nu nestovi vistik technologijos vietoje. naujas >> ekonomiskas kibirelis gali visai kartais visai ciotkiau uz sena su >> dideliu varikliu. >> >> >