o tiuvas nereikalauja po 15m keist saugos padusku? siaip tai ant ju dar buna ir galiojimo laikas. "Invertuota panda" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:14db40ecaad.7796169230036082812@news.omnitel.net... > On Tue, 2 Jun 2015 08:56:02 +0200, Zhegonskas <zhegonskas@yahoo.com> > wrote: >>> Ir kas tame puiku? >> >>saugumas, ekologija. velniai zino. gal is tiesu cai visa ta fygnia tik >>tam, kad vokieciai/ japonai daugiau saibu uzdirbtu. > > Nuo kokio Euro4 ekologijos pliusas toks labai efemeriškas. Naujos mašinos > gamyba oran praleidžia daugiau nei kad "sutaupysi". > Saugumas - taip. Bet ir niolikos metų automobilis jei nesupuvęs (maniškis > toks) su savo 6 pagalvėm jau irgi ganėtinai saugus. Tiek kad nebijočiau > važinėt. > > >>> Ta prasme, masina turi tarnaut kaip statuso indikatorius ar mados >>> steitmentas? >> >>ai, siaip tai manau px, nereikai cia generalizuot visko. bet nieko cia >>nepadarysi - produktu gyvenimo ciklai trumpeja. > > Bet juk bazaras buvo apie dvibortį kostiumą :) > > Bent jau mano akimis vienintelė problema su juo yra mados steitmentas > (žinoma jei nesudėvėtas). > > >>> Pvz mane nuo kokio f30 pirkimo stabdo elementari zhaba, mano juz keise >>> mokėt kokius 3eur už kilometrą ir dar klausytis 4 kaušų knEUkimo kažkaip >>> visiškai nestovi. Važinėt taksi irgi nestovi. Įpač kai yra praktiškai >>> nieko nebekainuojanti mašina su straight six. >> >>nu kaip ir sakiau - kiekvienam savo. bet siaip ir tas "downsizingas" yra >>visai ciotka. nu nestovi vistik technologijos vietoje. naujas ekonomiskas >>kibirelis gali visai kartais visai ciotkiau uz sena su dideliu varikliu. > > Jei taip būtų, po langais jau senai stovėtų toks ekonomiškas kibirėlis. > Ale vis neaptinku. > Kas dėl ekonomijos, tai maniškis šiaip ar taip girdomas kartą į kokias 3 > savaites, tai mintys apie ekonomiją apskritai nevertos sugaišto laiko. > > -- > kthxbai.