Tema: Re: COMM: Parduodu BMW E39 528i
Autorius: Igaliotinis
Data: 2015-06-02 19:58:10
o tiuvas nereikalauja po 15m keist saugos padusku? siaip tai ant ju dar buna 
ir galiojimo laikas.

"Invertuota panda" <fake@fakeemail.com> wrote in message 
news:14db40ecaad.7796169230036082812@news.omnitel.net...
> On Tue, 2 Jun 2015 08:56:02 +0200, Zhegonskas <zhegonskas@yahoo.com> 
> wrote:
>>> Ir kas tame puiku?
>>
>>saugumas, ekologija. velniai zino. gal is tiesu cai visa ta fygnia tik 
>>tam, kad vokieciai/ japonai daugiau saibu uzdirbtu.
>
> Nuo kokio Euro4 ekologijos pliusas toks labai efemeriškas. Naujos mašinos 
> gamyba oran praleidžia daugiau nei kad "sutaupysi".
> Saugumas - taip. Bet ir niolikos metų automobilis jei nesupuvęs (maniškis 
> toks) su savo 6 pagalvėm jau irgi ganėtinai saugus. Tiek kad nebijočiau 
> važinėt.
>
>
>>> Ta prasme, masina turi tarnaut kaip statuso indikatorius ar mados
>>> steitmentas?
>>
>>ai, siaip tai manau px, nereikai cia generalizuot visko. bet nieko cia 
>>nepadarysi - produktu gyvenimo ciklai trumpeja.
>
> Bet juk bazaras buvo apie dvibortį kostiumą :)
>
> Bent jau mano akimis vienintelė problema su juo yra mados steitmentas 
> (žinoma jei nesudėvėtas).
>
>
>>> Pvz mane nuo kokio f30 pirkimo stabdo elementari zhaba, mano juz keise
>>> mokėt kokius 3eur už kilometrą ir dar klausytis 4 kaušų knEUkimo kažkaip
>>> visiškai nestovi. Važinėt taksi irgi nestovi. Įpač kai yra praktiškai
>>> nieko nebekainuojanti mašina su straight six.
>>
>>nu kaip ir sakiau - kiekvienam savo. bet siaip ir tas "downsizingas" yra 
>>visai ciotka. nu nestovi vistik technologijos vietoje. naujas ekonomiskas 
>>kibirelis gali visai kartais visai ciotkiau uz sena su dideliu varikliu.
>
> Jei taip būtų, po langais jau senai stovėtų toks ekonomiškas kibirėlis. 
> Ale vis neaptinku.
> Kas dėl ekonomijos, tai maniškis šiaip ar taip girdomas kartą į kokias 3 
> savaites, tai mintys apie ekonomiją apskritai nevertos sugaišto laiko.
>
> -- 
> kthxbai.