baze 84. m5 baze 103 "Dainiushas" wrote in message news:mkjmiq$5ob$1@trimpas.omnitel.net... tai, kad, jis blet naujas 100k kainuoja... On 6/2/2015 10:35 AM, Arnas wrote: > nu taip 550d nepigus kazhkodel, apie 50-60eur, second hand rinkoj kaina > panasi i M5.. > > "Zhegonskas" wrote in message news:mkjlrl$57j$1@trimpas.omnitel.net... > > tas tiesa. as saviski sena 4.8 nemirktelejes keisciau i trilitri dyzeli > su trim turbom. ale, kad neiperku :( > > On 2015-06-02 10:19, Arnas wrote: >> arba su daug "replacement for displacement" pvz 550d :) >> >> "Dainiushas" wrote in message news:mkjklh$47t$1@trimpas.omnitel.net... >> >> visai čiotka tai yra naujas ir dideliu varikliu :) >> >> On 6/2/2015 9:56 AM, Zhegonskas wrote: >>> On 2015-06-02 09:39, Invertuota panda wrote: >>>> On Tue, 02 Jun 2015 09:10:45 +0300, Zhegonskas wrote: >>>> >>>>> nu tai ir puiku. gal prades zmones pirkti naujesnes masinas, o ne 15 >>>>> metu drozti trojkes. >>>> >>>> Ir kas tame puiku? >>>> >>> >>> saugumas, ekologija. velniai zino. gal is tiesu cai visa ta fygnia tik >>> tam, kad vokieciai/ japonai daugiau saibu uzdirbtu. >>> >>> >>>> Ta prasme, masina turi tarnaut kaip statuso indikatorius ar mados >>>> steitmentas? >>> >>> ai, siaip tai manau px, nereikai cia generalizuot visko. bet nieko cia >>> nepadarysi - produktu gyvenimo ciklai trumpeja. >>> >>>> >>>> Pvz mane nuo kokio f30 pirkimo stabdo elementari zhaba, mano juz keise >>>> mokėt kokius 3eur už kilometrą ir dar klausytis 4 kaušų knEUkimo >>>> kažkaip >>>> visiškai nestovi. Važinėt taksi irgi nestovi. Įpač kai yra praktiškai >>>> nieko nebekainuojanti mašina su straight six. >>> >>> nu kaip ir sakiau - kiekvienam savo. bet siaip ir tas "downsizingas" yra >>> visai ciotka. nu nestovi vistik technologijos vietoje. naujas >>> ekonomiskas kibirelis gali visai kartais visai ciotkiau uz sena su >>> dideliu varikliu. >>> >>> >> >