Tema: Re: Hidrauline pakaba
Autorius: AurimasBar
Data: 2015-06-19 15:39:03
belenkokiu atveju nelakstymui skirta, ir jei perdaug (o tikiu kad taip 
atrodo iš kokios kietesnės masinos persėdus) siubuoja gali pasikietint sport 
rėžima įjungus, tikrai tata nesiubuos. bet to dabartinis hidraactive 
reguliuojasi pagal greitį ir pagal kokia danga važiuosi. tame manau ir 
privalumas, priekiniai ratai pajunga duobę, galinė važiuoklė iškart 
atitinkamai susireguliuoja. šeip pavažinėjau va pusmetį kaip ir minkštesnė 
atrodo galėtų būt kol su avensiu neteko pravažiuot keliuku kur 110 važiuoju 
net nesusimastęs avensis taip katalojosi ir purtės kad nu i nx..
tokie ir privalumai, kol kas jokio remonto neišlindo tai nekomentuosiu :)

o kad nelieka naujuose citruose hidro tai gailą, tikrai tada nzn dėl ko juos 
pirkt, gal dėl dizaino, bet yra ir kitų kandidatų.. na aš nebūčiau pirkęs 
paprasta važiuoke, čiuju A6 bučiau tada griebęs.

"marijonas"  parašė naujienų news:mm0scd$nlo$1@trimpas.omnitel.net...

Zhegonskas <zhegonskas@yahoo.com> Wrote in message:
> >
>> Gerai gi.
>> Vieni objektyvios ir profesionalios zurnalistikos atstovai (top
>>   gear) testavo C6-ta (season08e05).
>> Rode kaip jis nesiubuoja. Tada patestavo ant 5 bmw ir gavosi tas
>>   pats. Tik bmw dar ir vairuojasi.
>> Vazinejau su xm tai komfortas ir vairavimas aukstumoje - kaip valtyje.
>>
>
> nu tai ko prancuzai kerta saka, ant kurios sedi?
>

Kaip sake Klarksonas apie reno - jie viska daro geriausiai. Pries
100 metu gamino geriausius vezimus, pries 50 geriausius
universalus afrikai, o kai pries 20 metu nusprende gaminti pacius
blogiausius automobilius jiems tai gavosi geriausiai
-- 


----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/