belenkokiu atveju nelakstymui skirta, ir jei perdaug (o tikiu kad taip atrodo iš kokios kietesnės masinos persėdus) siubuoja gali pasikietint sport rėžima įjungus, tikrai tata nesiubuos. bet to dabartinis hidraactive reguliuojasi pagal greitį ir pagal kokia danga važiuosi. tame manau ir privalumas, priekiniai ratai pajunga duobę, galinė važiuoklė iškart atitinkamai susireguliuoja. šeip pavažinėjau va pusmetį kaip ir minkštesnė atrodo galėtų būt kol su avensiu neteko pravažiuot keliuku kur 110 važiuoju net nesusimastęs avensis taip katalojosi ir purtės kad nu i nx.. tokie ir privalumai, kol kas jokio remonto neišlindo tai nekomentuosiu :) o kad nelieka naujuose citruose hidro tai gailą, tikrai tada nzn dėl ko juos pirkt, gal dėl dizaino, bet yra ir kitų kandidatų.. na aš nebūčiau pirkęs paprasta važiuoke, čiuju A6 bučiau tada griebęs. "marijonas" parašė naujienų news:mm0scd$nlo$1@trimpas.omnitel.net... Zhegonskas <zhegonskas@yahoo.com> Wrote in message: > > >> Gerai gi. >> Vieni objektyvios ir profesionalios zurnalistikos atstovai (top >> gear) testavo C6-ta (season08e05). >> Rode kaip jis nesiubuoja. Tada patestavo ant 5 bmw ir gavosi tas >> pats. Tik bmw dar ir vairuojasi. >> Vazinejau su xm tai komfortas ir vairavimas aukstumoje - kaip valtyje. >> > > nu tai ko prancuzai kerta saka, ant kurios sedi? > Kaip sake Klarksonas apie reno - jie viska daro geriausiai. Pries 100 metu gamino geriausius vezimus, pries 50 geriausius universalus afrikai, o kai pries 20 metu nusprende gaminti pacius blogiausius automobilius jiems tai gavosi geriausiai -- ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/