kiek shulioj turejai is diktanto? :) On 2015-06-19 15:39, AurimasBar wrote: > belenkokiu atveju nelakstymui skirta, ir jei perdaug (o tikiu kad taip > atrodo iš kokios kietesnės masinos persėdus) siubuoja gali pasikietint > sport rėžima įjungus, tikrai tata nesiubuos. bet to dabartinis > hidraactive reguliuojasi pagal greitį ir pagal kokia danga važiuosi. > tame manau ir privalumas, priekiniai ratai pajunga duobę, galinė > važiuoklė iškart atitinkamai susireguliuoja. šeip pavažinėjau va pusmetį > kaip ir minkštesnė atrodo galėtų būt kol su avensiu neteko pravažiuot > keliuku kur 110 važiuoju net nesusimastęs avensis taip katalojosi ir > purtės kad nu i nx.. > tokie ir privalumai, kol kas jokio remonto neišlindo tai nekomentuosiu :) > > o kad nelieka naujuose citruose hidro tai gailą, tikrai tada nzn dėl ko > juos pirkt, gal dėl dizaino, bet yra ir kitų kandidatų.. na aš nebūčiau > pirkęs paprasta važiuoke, čiuju A6 bučiau tada griebęs. > > "marijonas" parašė naujienų news:mm0scd$nlo$1@trimpas.omnitel.net... > > Zhegonskas <zhegonskas@yahoo.com> Wrote in message: >> > >>> Gerai gi. >>> Vieni objektyvios ir profesionalios zurnalistikos atstovai (top >>> gear) testavo C6-ta (season08e05). >>> Rode kaip jis nesiubuoja. Tada patestavo ant 5 bmw ir gavosi tas >>> pats. Tik bmw dar ir vairuojasi. >>> Vazinejau su xm tai komfortas ir vairavimas aukstumoje - kaip valtyje. >>> >> >> nu tai ko prancuzai kerta saka, ant kurios sedi? >> > > Kaip sake Klarksonas apie reno - jie viska daro geriausiai. Pries > 100 metu gamino geriausius vezimus, pries 50 geriausius > universalus afrikai, o kai pries 20 metu nusprende gaminti pacius > blogiausius automobilius jiems tai gavosi geriausiai