Čia jį dar po avensio kra-a-ato, negali normaliai pataikyt į klaviatūrą :E 2015.06.19 15:45, Zhegonskas rašė: > kiek shulioj turejai is diktanto? :) > > > On 2015-06-19 15:39, AurimasBar wrote: >> belenkokiu atveju nelakstymui skirta, ir jei perdaug (o tikiu kad taip >> atrodo iš kokios kietesnės masinos persėdus) siubuoja gali pasikietint >> sport rėžima įjungus, tikrai tata nesiubuos. bet to dabartinis >> hidraactive reguliuojasi pagal greitį ir pagal kokia danga važiuosi. >> tame manau ir privalumas, priekiniai ratai pajunga duobę, galinė >> važiuoklė iškart atitinkamai susireguliuoja. šeip pavažinėjau va pusmetį >> kaip ir minkštesnė atrodo galėtų būt kol su avensiu neteko pravažiuot >> keliuku kur 110 važiuoju net nesusimastęs avensis taip katalojosi ir >> purtės kad nu i nx.. >> tokie ir privalumai, kol kas jokio remonto neišlindo tai nekomentuosiu :) >> >> o kad nelieka naujuose citruose hidro tai gailą, tikrai tada nzn dėl ko >> juos pirkt, gal dėl dizaino, bet yra ir kitų kandidatų.. na aš nebūčiau >> pirkęs paprasta važiuoke, čiuju A6 bučiau tada griebęs. >> >> "marijonas" parašė naujienų news:mm0scd$nlo$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Zhegonskas <zhegonskas@yahoo.com> Wrote in message: >>> > >>>> Gerai gi. >>>> Vieni objektyvios ir profesionalios zurnalistikos atstovai (top >>>> gear) testavo C6-ta (season08e05). >>>> Rode kaip jis nesiubuoja. Tada patestavo ant 5 bmw ir gavosi tas >>>> pats. Tik bmw dar ir vairuojasi. >>>> Vazinejau su xm tai komfortas ir vairavimas aukstumoje - kaip valtyje. >>>> >>> >>> nu tai ko prancuzai kerta saka, ant kurios sedi? >>> >> >> Kaip sake Klarksonas apie reno - jie viska daro geriausiai. Pries >> 100 metu gamino geriausius vezimus, pries 50 geriausius >> universalus afrikai, o kai pries 20 metu nusprende gaminti pacius >> blogiausius automobilius jiems tai gavosi geriausiai >