Tai, kad tu čia pirsčioji. Normaliai Čiurlionio tilto prieigos suprojektuotos ir išpildytos, tau niežti, kad galima normaliai važiuoti automobiliu? Pasivažinėk piko metu ir pamatysi, kad eismas - intensyvus, bet dėl tinkamų pločių nesikemša. Nelabai man patinka, kai ant tavęs batoną trupina, bet matau už ką: nei protu, nei žiniomis nepasižymi, o kritikuoti visad pirmas. > gyventojų už kauniečių pinigus. Laimingo atsitiktinumo dėka Kauno ribos > yra 3 kartus mažesnės nei Vilniaus, kuris susigriebė visus aplinkinius > miškus ir kaimelius juose, tad dabar po miškus pustuštį VT stumdo. > Dar vienas Kauno VT specialistas atsirado, pasidomėk kaip jis šiemet buvo pertvarkytas: vieni tiesiog uždraudžia mikroautobusus, kiti gi parenka maršrutus, labiau atitinkančius miesto interesus, ir pertvarko jį. Gali neatrašinėt - su durniais diskutuoti neturiu noro. "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message news:mutmgr$ls$1@trimpas.omnitel.net... > Aš Kaune 4 metus mokiausi, tad matau kaip ten kažkas „daroma ir bus > padaryta“. Tiesą pasakius ilgai nesupratau kur Kaunas tiek pinigų > sugebėjo ištratinti, kad nesimato nieko apčiuopiamo per 25 metus > padaryta. Dabar, pravažiavus ne vien Savanorių pr., darosi aiškiau. > O Kaunas į skolas dar nelenda tik todėl, kad gauna beveik 100% savo > surenkamo GPM'o ir nėra priversti vežioti visų aplinkinių kaimų > gyventojų už kauniečių pinigus. Laimingo atsitiktinumo dėka Kauno ribos > yra 3 kartus mažesnės nei Vilniaus, kuris susigriebė visus aplinkinius > miškus ir kaimelius juose, tad dabar po miškus pustuštį VT stumdo. > > O dėl „nesąmonių rašinėjimo“, tai norėtųsi konkretesnių pastabų, > papirsčiojimai neužskaitomi. > > Kaip suprantu, tai naujoje Vizijoje didžiausias eismas turi vykti > Čiurlionio tiltu? Net didesnis nei tarptautinėje magistralėje? Su tokiu > planų laikymusi greitai visą Kauną užklosite skylėtu asfaltu. > > monaxas rašė: >> Kedai, nesikeikiant, aprimk biški. >> Kaunas nelįsdamas į bankrotą daro ir pasidarys: >> 2020 startuoja pietrytinio aplinkkelio rekonstrukcijos darbai, tada ir Ateities pl. išplatins ir sutvarkys. Pasidomėk ir nereiks čia nesąmonių rašinėt. >> >> O Karaliaus Mindaugo, kaip jau kažkas minėjo, suprojektuota ir išgrįsta dar kai miesto vizija visai kitaip atrodė. >> >> "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message news:mutlgl$vko$1@trimpas.omnitel.net... >> Ne, reikėjo Mindaugo pr. perasfaltuoti iš naujo, nes taip pigiau, gražiau.ir saugiau. >> O į Ateities pl. ir reikėjo leisti įvažiuoti ne tik iš kiekvieno kiemo, bet ir naujų kiemų pridaryti. Taip būtų dar labiau priartėta prie A kategorijos kelio parametrų ir jo atpažįstamumo. >> >> Kuris kelias labiau primena greitkelį? >> >> >> >> >> Tu lyg ir sakeisi gyvenęs Europoje, tačiau pagal dabartinius pasisakymus atrodo, kad ta Europa kažkur į rytus :P >> >> budulis vulgaris rašė: >> >> 2015-10-05 13:32, KEdas rašė: >> >> O tu Kauno BP kada nors matęs ar nelabai? >> Ten pažymėta, kad Ateities pl. yra „A“ kategorijos, o Taikos, Pramonės, >> Baršausko, Savanorių – B1. Tuo tarpu plačiausia Kauno gatvė, Karaliaus >> Mindaugo prospektas, tik C1... >> Panašu, kad viskas aukštyn kojomis. >> >> Kaip planuojame, taip ir gyvename :( >> >> >> O tai reikėjo dabar to kadaise pastatyto prospekto dvi juostas suarti ar kaip? >