Taip, C1. Parkingą leidžiama įrengti tik atskiroje, o ne toje pačioje (per plačioje) juostoje. Tam turi bent vizualiai skirtis danga, kad išvažiavus priparkuotiems automobiliams, gatvė neatrodytų kaip pakilimo takas. Vizualiam atskyrimui tiktų gatvės viduryje regeneruoti asfaltą, o stovėjimo vietas palikti nepaliestas. Apie tai ir buvo mano postas. Džiugu, kad galų gale kai kam daėjo. budulis vulgaris rašė: > 2015-10-06 14:43, KEdas rašė: >> budulis vulgaris rašė: >>> Na štai, per akis ten vietos įrengti parkingą vienoje gatvės pusėje ir >>> duoti dvi juostas važiavimui. Ir trulikam ten vietos važiuoti per akis >>> būtų. >> >> Bet yra ir kitas to paties STR'o skyrius, kuris numato kokiose gatvėse >> kaip galima statyti automobilius. > > Nu tai valio. Pagal idėją ten ta gatvė turbūt C1 arba C2 kategorijos, > o tokiose leidžiama įrengti parkingą šalia važiuojamosios dalies. > > Išvis, pažiūrėjus į ta Kovo 11 atkarpą, tai ten išvis ji netelpa į > jokią kategoriją, nes ten juostos plotis yra 5,2m (jei traktuoti, kad > tai dviejų juostu gatvė) arba 2,6 m (jei traktuoti, kad tai keturių > juostų gatvė) :) >