Linijų nupiešimas – labai trumpalaikis sprendimas, nes po metų jas „pamirš“ atnaujinti. Geriausiai veikia promontorijose sustatyti apšvietimo stulpai, o tarpuose tarp jų – stovėjimo vietos. Taip padarė Žvejų gatvėje Vilniuje. Atrodo labai civilizuotai, o ateities remontams sutaupys nemenkai pinigų. Gatvių kategorijas jau rašiau iš kur traukiu. Apmaudu, kad taip neįdėmiai skaitai. http://www.kaunoplanas.lt/bendrieji_planai/sprendiniai_2 “Susisiekimo infrastruktūra, M 1:25000 <http://www.kaunoplanas.lt/download.php?file=c2l0ZXMvZGVmYXVsdC9maWxlcy9kdW9tZW55cy9iZW5kcmllamktcGxhbmFpLzIwNS9icmV6aW5pYWkvMTRfYnJfc3ByZW5kaW5pYWlfc3VzaXNpZWtpbW9faW5mcmFzdHJ1a3R1cmFfbV8yNV8wMDAuanBn>“ budulis vulgaris rašė: > 2015-10-06 15:04, KEdas rašė: >> Taip, C1. Parkingą leidžiama įrengti tik atskiroje, o ne toje pačioje >> (per plačioje) juostoje. Tam turi bent vizualiai skirtis danga, kad >> išvažiavus priparkuotiems automobiliams, gatvė neatrodytų kaip pakilimo >> takas. >> Vizualiam atskyrimui tiktų gatvės viduryje regeneruoti asfaltą, o >> stovėjimo vietas palikti nepaliestas. > > O tai nupiešti linijas jau tipo netinka? :) > > Beje, iš kur tu tas gatvių kategorijas trauki? >