ET yra atstumas nuo vidinės ratlankio dalies (kuri prisisukas prie auto) iki ratlankio centro. Aš sutinku - jei ratlankis platinamas simetriškai - ET neturi keistis. Bet pagal tai kas yra pas VW, matau kad ratas sulys labiau į vidų. Bus ir didesnė apkrova važiuoklei. Todėl ir įdomu - kodėl visur rašo kad tokie dalykai neturi būti, o pas patį gamintoja tokie skirtumai. Pasiskambinau į Krastą - ten toks pat gaidys:/ Ir kas įdomiausia - niekas apie tuos išnešimus nieko neraukia:) On 2015.10.14 15:29, budulis vulgaris wrote: > Ir kodėl gi taip turėtų įvykti? Juk ET skaičiuojamas ne nuo ratlankio krašto, o nuo jo centro. > Platink tu jį kiek nori, jei tas daroma simetriškai į vidų ir išorę, tai išnešimas lieka tas pats.