pagal bmw tai keiciantis ratlankio plociui, keiciasi ET. diskutuot nesiruoshiu, kaip kiti gamintojai nezinau. jei kyla klausimu, tai va cia pasiziuret gali http://felgenkatalog.auto-treff.com/ "budulis vulgaris" <budulis@lindyne.lt> wrote in message news:mvllkn$80u$1@trimpas.omnitel.net... > 2015-10-14 16:12, spakainas rašė: >> Ką tau paaiškint? Galiu dar kartą prikabint paveiksliuką, kas tai yra ET >> (offset). Juk ratlankio visas raštas, stipinai ir t.t. - tokie pat, >> platinamas tik pats būgnas. Jei paplatini bendrą ratlankio plotį, >> padidėja ir ET. Juk atstumas nuo tvirtinimo taško iki išorės (dešinio >> krašto pav.) lieka tas pats. > > O tu savo tame paveiksliuke imk ir paplatink ratlankį kaip tu pats rašai, > tik būgną. Pridėk vienodai prie kiekvieno iš tų WIDTH parašytų mažesnėmis > raidėmis. Ir liks offsset visiškai tas pats. Vat jei didinsi > nesimetriškai - tada taip, išnešimas bus kitoks. Kitaip sakant, > > o = (w1-w2)/2 > > o - offset pokytis > w1 - ratlankio pločio pokytis į vidų nuo ratlankio centro. > w2 - ratlankio pločio pokytis į išorę nuo ratlankio centro > > >