Jeigu ratlankį tik platinsi t.y. nesimetriškai į vieną pusę (vidų), tik tokiu atveju išnešimas padidės. O jau tokiu atveju ratlankis pavažiuos į vidų. O jau tokiu atveju ir apkrova važiuoklei bus daug didesnė. Todėl ir įdomu - visur rašoma kad naudoti analogiškis išnešimus, bet net ir pas gamintoją jie plaukioja. O paskui užsidėsi ne tuos ratus, tai dar ir nuo garantijos nuims:/ On 2015.10.14 15:41, spakainas wrote: > Tai kad ne. Platint/siaurint kiek nori gali tik vienu atveju - kai ET=0. Visais kitais atvejais rato > ašies stovėjimas automobilio atžvilgiu skirsis. Jei teigiamas ET, tai platėjant ratui turi didėt ir > ET, ir atvirkščiai. > Na čia grynai teoriškai, nes praktiškai tai ten tie keli mm daugmaž px, imho.