O tai logiskai pagalvojus, koks skirtumas kas dega cilindre saliarka ar tepalas iki to momento kol tepalo pradeda trūkti tepimui? (taip aš nesu matęs šiuolaikinio variklio patekusio į raznosą) "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:n0v7cl$ggc$1@trimpas.omnitel.net... > nebūčiau toks kategoriškas lyginant dvitaktį su keturtakčiu. > > On 10/30/2015 9:41 AM, Evaldas wrote: >> Aik jau aik. Nebent jei užgesini tada kai jau beveik visas tepalas išdegęs. >> Kažada buvo tokie MAZ 200 su dvitakčiais dyzeliniais varikliais, juose raznosas buvo įprastas dalykas. Jei ten kas lydytusi nei vieno važiuojančio nebūtų buvę. >> >> >> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message news:n0v655$fk1$1@trimpas.omnitel.net... >>> Deja, jei ir pavyksta užgesint variklį, skrodimas dažnai parodo apsilydžiusį >>> stūmoklį, subraižytą cilindrą, apsilydžiusius purkštukų antgalius. >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>> news:n0v38u$dvt$1@trimpas.omnitel.net... >>>> nu tai raznosas paprastasis. pisi ant bėgio per stabdžius ir tiek žinių. >>>> Jei automayas - liūdesys, nebent spėsi kaip nors oro padavimą užkimšt. >>>> >>>> On 10/30/2015 8:27 AM, Julius wrote: >>>>> >>>>> https://www.youtube.com/watch?v=qfufOFTj8LQ >>>>> Gal kam teko asmeniškai susidurti su reiškiniu? >>>>> Čia vienas aprašė ir siūlo problemos sprendimą >>>>> http://www.15min.lt/m/id/gazas/gatve/dumais-apsipyles-automobilis- >>>>> ka-daryti-vairuotojui-221-536059 >>>>> >>> > >