skirtumas, kad procesas su tepalu nekontroliuojamas. On 10/30/2015 9:51 AM, Evaldas wrote: > O tai logiskai pagalvojus, koks skirtumas kas dega cilindre saliarka ar tepalas iki to momento kol tepalo pradeda trūkti tepimui? > (taip aš nesu matęs šiuolaikinio variklio patekusio į raznosą) > > "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:n0v7cl$ggc$1@trimpas.omnitel.net... >> nebūčiau toks kategoriškas lyginant dvitaktį su keturtakčiu. >> >> On 10/30/2015 9:41 AM, Evaldas wrote: >>> Aik jau aik. Nebent jei užgesini tada kai jau beveik visas tepalas išdegęs. >>> Kažada buvo tokie MAZ 200 su dvitakčiais dyzeliniais varikliais, juose raznosas buvo įprastas dalykas. Jei ten kas lydytusi nei vieno važiuojančio nebūtų buvę. >>> >>> >>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message news:n0v655$fk1$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Deja, jei ir pavyksta užgesint variklį, skrodimas dažnai parodo apsilydžiusį >>>> stūmoklį, subraižytą cilindrą, apsilydžiusius purkštukų antgalius. >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>>> news:n0v38u$dvt$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> nu tai raznosas paprastasis. pisi ant bėgio per stabdžius ir tiek žinių. >>>>> Jei automayas - liūdesys, nebent spėsi kaip nors oro padavimą užkimšt. >>>>> >>>>> On 10/30/2015 8:27 AM, Julius wrote: >>>>>> >>>>>> https://www.youtube.com/watch?v=qfufOFTj8LQ >>>>>> Gal kam teko asmeniškai susidurti su reiškiniu? >>>>>> Čia vienas aprašė ir siūlo problemos sprendimą >>>>>> http://www.15min.lt/m/id/gazas/gatve/dumais-apsipyles-automobilis- >>>>>> ka-daryti-vairuotojui-221-536059 >>>>>> >>>>> >> >